Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Richard Branson: Marimea nu conteaza

Tags: management, richard branson, marimea nu conteaza, brand

Cand spui inovatie, te gandesti la Sillicon Valley, progrese tehnologice si companii cu bugete uriase de cercetare si dezvoltare, asa-i? Adevarul este insa ca pana si companiile cele mai mici, de la un coafor cu un singur scaun sau vanzatorii ambulanti de popcorn, sunt capabile sa propuna idei care capteaza imaginatia clientilor.
Si, cand se intampla asta, sunt pe drumul cel bun pentru a construi un brand grozav.

Desi pare greu sa ne imaginam, Virgin Group a inceput ca o afacere mica ce a avut succes datorita spiritului inovator al echipei formata din cativa studenti acre abia aveau din ce trai. Cu alte cuvinte, stejarul falnic creste dintr-o samanta mica. Nu trebuie sa-ti fie frica de un birou la subsol, atata vreme cat muncesti si ai un ideal.
 
Pentru a construi o afacere de succes, nu trebuie sa inventezi produsul de la zero. Daca poti gasi o utilizare noua a unui produs deja existent sau daca descoperi o zona libera pe piata unde brandurile nu s-au bagat inca si poti oefri imbunatatiri ale produselor care vor fi pe placul clientilor, nu exista niciun motiv pentru care sa nu te arunci in lupta.
 
Radacinile unui brand mare pornesc de la o poveste interesanta si de la construirea unei comunitati in jurul acelei povesti.
 
Tu ce crezi: afacerile mici au un avantaj competitiv? Da-ne de stire in legatura cu parerea ta.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0