Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Schimbare de directie in 2016: Google a modificat CPM-ul si pune accentul pe engagement

Tags: campanii cpm, google advertising, advertiserii, display ad, 2016

Poate ca eficienta e cuvantul care va defini pana la final noul an in care tocmai am pasit. Cu lectiile mai mult sau mai putin invatate din anul incheiat, cu entuziasm fata de planurile pe care le-am trecut pe hartie, cu ganduri bune pentru ceea ce ne dorim sa ni se intample in noul an, vom tine cont si de schimbarile pe care pionii digitali esentiali continua sa le faca.

In Display advertising lucrurile se modifica astfel si merg tot in directie eficientei, de la filtrele aplicate pana la o eficientizare a costurilor pe care le suporta advertiserii.

56% dintre bannere si 46% dintre reclamele video nu sunt vazute de utilizatori, iar procentele sunt semnificative. Vizibilitatea e blocata din varii motive, de la o amplasare nefericita pana la un scroll care trimite ad-ul in afara razei de vizibilitate a utilizatorului.

Eforturile specialistilor in advertising au tintit intotdeauna catre o crestere a vizibilitatii a tuturor acestor reclame. Google si-a modificat recent politica si a actualizat toate campaniile CPM catre viewable CPM.

Vizibilitatea devine astfel "noua moneda de schimb in advertising-ul digital", asa cum o numeste chiar Google. GDN (Google Display Network) devine astfel singura platforma media prin intermediul careia advertiserii nu platesc pentru o interactiune decat daca e in mod real vizibila utilizatorului.

Peste jumatate dintre reclame apar pe ecran pentru cel putin o secunda (pentru display ads) si cel putin doua secunde (pentru reclame video), potrivit Google Active View.

In 2015, miliarde de interactiuni au fost filtrate inainte de a fi facturate, deoarece nu au atins aceste standarde.
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0