Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Si drumul de la serviciu pana acasa nu va mai fi la fel...

Tags: sfaturi de management, organizarea timpului, succes, transport, loc de munca

Cat timp faci de la serviciu pana acasa? 30 de minute? O ora? O ora si jumatate? Desi poate o sa vi se para mult, exista nenumarati oameni pentru care timpul zilnic alocat deplasarii catre sau de la locul de munca depaseste doua ore.

Ce facem cu aceste doua ore? Iata cateva sfaturi pentru cei presati de timp, dar care nu pot ajunge mai repede la destinatie si care sunt astfel nevoiti sa isi petreaca acele ore fie in mijloacele de transport in comun, fie in masina personala.

1. Fa ceva ce iti place.

Timpul petrecut in asteptare nu trebuie sa fie un timp mort. Daca iti place teatrul, dar nu ai cand sa ajungi, poti asculta in casti teatru radiofonic. Daca nu ai timp suficient sa citesti, poti cumpara audio-book-uri. Folosind acest timp intr-un mod relaxant vom reusi sa avem si o dispozitie mult mai buna pe parcursul zilei si sa ne delectam atat inainte de inceperea programului, cat si dupa.
 

2. Pregateste-te pentru a avea succes.
 

Nu trebuie sa ne uitam la ceas continuu si sa numaram minutele pe care le mai avem pana la destinatie. Putem investi acel timp in dezvoltarea unor idei pe care doar le-am notat cu cateva zile in urma, putem planifica intreaga zi sau putem revizui o prezentare programata pentru acea zi.

3. Nu-ti verifica inbox-ul.
 

Nu inseamna ca facand acest lucru nu am mai elimina din munca, insa a actiona astfel in acele ore inseamna a ne concentra asupra lucrurilor de care altii au nevoie de la noi, in loc sa ne concentram asupra noastra si asupra a ceea ce putem imbunatati in timpul respectiv.  

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0