Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii de dezvoltare a unui brand de la zero

Tags: strategii dezvoltare, brand, marketing, consultanti in afaceri, relatii publice

Orice afacere are nevoie de un plan si de strategii care sa ii asigure dezvoltarea pe termen lung. Atunci cand dezvoltam un brand (sa presupunem ca e unul din domeniul modei), este important sa avem in vedere care vor fi etapele urmatoare si ce piedici ar putea aparea tocmai pentru a avea la indemana solutiile.
Printr-un plan bine pus la punct si strategii care sa cuprinda o perioada mai mare de timp, vom reusi sa gestionam mult mai bine dezvoltarea brandului. Iata doar cateva exemple de strategii de dezvoltare care ne pot ajuta:

1. Prezinta-ti brandul unor potentiali investitori.

Sa dezvolti foarte mult o afacere poate implica o suma de bani pe care afacerile noi si mici nu le au mereu la dispozitie. Exista insa investitori care s-ar putea dovedi interesati de afacerea ta si care ar putea sa te ajute sa o cresti furnizandu-ti sumele de bani necesare. Nu uita insa ca ideea pe care o prezinti trebuie sa aiba deja un plan de afaceri stabilit si care sa dovedeasca, cel putin in teorie, ca in urmatorii ani afacerea va fi una de succes.

2. Nu uita de relatiile publice si de marketing.

Brandul tau nu are cum sa devina cunoscut daca nu este vazut de clienti. Pentru o vizibilitate crescuta, trebuie sa te intalnesti cu diferiti retaileri si sa iti vinzi produsele in magazinele acestora, fie ca sunt reale sau in mediul online. Investeste in campanii de promovare (atat in online, cat si in print), ofera-te sa fii sponsor de promovare pentru diferite evenimente si nu uita de povestea brandului.

3. Inoveaza.

Atunci cand printre caracteristicile brandului tau se numara si originalitatea, clientii vor fi mult mai receptivi la a-ti cumpara produsele. A alege sa inovezi si a indrazni mai mult decat concurenta se dovedeste, de cele mai multe ori, o reteta de succes. Elementul de nou trebuie sa creeze, in acelasi timp, si valoare, fie ca vorbim de materiale unice, metode noi de a coase sau o grafica originala.

4. Angajeaza-ti un consultant.

Cei mai multi consultanti in afaceri au ani de experienta in domeniile in care s-au specializat. Daca nu ai destula experienta sau cunostinte in acest domeniu, poti angaja un consultant care sa te ajute sa faci primii pasi si sa inveti in timp ce aplici strategiile recomandate.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016