Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Testul suprem pentru orice antreprenor. Poti raspunde sincer la aceste intrebari?

Tags: management si marketing, strategii de marketing, buget, succes, rezultate

Atunci cand vorbim de afacerile mai mici, mai mult nu inseamna neaparat si mai bine. Eforturile de marketing inzecite nu sunt si nu vor fi la indemana unui antreprenor de marketing, insa acest lucru nu ar trebui sa il descurajeze pe acesta.
Ceea ce poate insa duce o afacere in pragul falimentului este lipsa unei periodicitati in ce priveste strategiile de marketing aplicate si toata munca aferenta, depusa in mod consistent.

Este, asadar, important sa gasim acele mijloace prin care sa cream consistenta in ceea ce facem cand vorbim de marketing, fara sa demaram nenumarate strategii pe care ulterior sa nu le mai putem controla.

Efectul va fi unul singur: vom ramane fara bani pentru a ne dezvolta mai departe afacerea. Daca deja cheltuiti prea mult din buget pentru marketing si nu vedeti rezultatele pe care vi le doriti, testul de mai jos ar putea sa va demonstreze unde se afla punctul slab al intregului proces.

Pentru cate dintre ipostazele de mai jos am putea adauga "Adevarat" la sfarsit?

1. Nu mi-am concentrat atentia deplina pe cel putin o singura strategie in ultimele trei luni.

2. Lista mea de sarcini aferente marketingului continua sa creasca si testez lucruri noi, insa nu observ niciun rezultat pozitiv.

3. Comunic saptamanal cu cel putin doi sau trei  manageri externi de marketing si am angajat cel putin trei in ultimul trimestru.

4. Nu stiu cat am cheltuit pentru marketing in ultimele sase luni, va trebui sa fac niste calcule. O sa dureze destul de mult.

5. Am renuntat la o strategie noua de marketing dupa cercetare fiindca am auzit ca altceva ar functiona mai bine si acum nu stiu ce sa aleg.

6. Nu masor si nu urmaresc activitatea si desfasurarea strategiilor de marketing pe care le aplic.

Daca ne-am identificat cu multe dintre aceste ipostaze, e cat se poate de clar ca va trebui sa reducem numarul directiilor in care ne lansam si depunem eforturile.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0