Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top 3 calitati ale unui parteneriat de succes

Tags: elementele unui parteneriat, parteneriat de succes, partener de afaceri

Care ar trebui sa fie calitatile pe care un parteneriat ar trebui sa le aiba pentru a fi unul de succes in domeniul afacerilor? De cele mai multe ori antreprenorilor le este greu sa raspunda la aceasta intrebare. Este o intrebare foarte dificila, deoarece dinamica acestor relatii difera de la om la om.
Iata care sunt cele mai importante elemente pe care trebuie sa le evaluezi inainte de a face parte dintr-un parteneriat:

1. Increderea

Acest lucru nu se poate negocia, fiind un lucru esential pentru o relatie profesionala de succes. Este foarte usor sa afirmi ca ai increde intr-o anumita persoana, insa este nevoie de mai mult de atat, cateva vorbe aruncate nu sunt de ajuns. Atunci cand ai incredere in cineva poti suna acea persoana indiferent de ora in cazul in care ai o problema. O relatie profesionala trebuie sa aiba la baza o relatie personala bazata pe incredere si respect.
Atunci cand ai incredere in cineva te poti baza pe persoana respectiva atunci cand esti in cumpana in ceea ce priveste o problema, deoarece te poate ghida pe calea cea buna. Mai mult decat atat, atunci cand ai incredere in cineva nu risti sa fii judecat in momentul in care gresesti daca iei vreo decizie incorecta. Acel om trebuie sa aiba abilitatea de a te ierta si de a nu te judeca daca decizia pe care ai luat-o nu a fost cea mai buna de pana atunci. De asemenea, si tu trebuie sa ai aceeasi abilitate in cazul in care cel de langa tine greseste cu ceva.

2. Compatibilitate din punct de vedere al comunicarii

Pentru a avea un parteneriat de succes alaturi de cineva trebuie sa vorbiti aceeasi limba. Trebuie sa aveti acelasi mod de a comunica astfel incat sa ajungeti sa va intelegeti doar din gesturi si mimica fetei. Exista situatii in care in cadrul unei conferinte nu poti vorbi cu partenerul tau de afaceri. In astfel de momente, cea mai buna modalitate este sa comunicati prin priviri sau prin gesturi. Aceste mici amanunte pot schimba foarte mult decizia care se va lua la sfarsitul conferintei. Mai mult decat atat, va puteti alege un cod pe care sa il cunoasteti doar voi prin care sa va intelegeti in momentele mai dificile. Beneficiile unei astfel de modalitati de a comunica sunt cu mult mai multe decat atunci cand alegeti sa vorbiti de fata cu toata lumea care participa la conferinta. Daca alegi sa vorbesti de fata cu ceilaltii despre problemele pe care le intampini pe parcursul meeting-ului pe care il ai risti sa ramai descoperit fata de ceilalti si sa ii poti lasa pe cei din jur sa iti gaseasca punctul slab.

3. Completati-va in ceea ce priveste abilitatile pe care le aveti

Atunci cand iti alegi un partener de afaceri nu trebuie sa il alegi in functie de calitatile pe care le aveti in comun. Incearca sa gasesti o persoana cu care sa te completezi in ceea ce priveste abilitatile pe care le aveti. Este mult mai bine daca tu esti mai bun decat partenerul pe care il ai in anumite domenii, in cazul in care acesta are anumite calitati pe care tu nu le ai. Va va fi mult mai  usor daca va completati calitatile, deoarece in cadrul conferintelor va va fi mult mai usor sa comunicati cu ceilalti fara a stabili de la inceput ce trebuie sa zica fiecare. Totul va decurge de la sine. 

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0