Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trebuie sa te implementezi servicii pentru angajati

Tags: management, sfaturi de management, servicii pentru clienti, angajati fericiti

Suntem cu totul de acord ca o companie se poate prabusi sau poate creste exponential numai pe baza modului in care trateaza oamenii. Dar asta nu se limiteaza doar la client, ci si la angajat.
In lumea digitala moderna, cand social media au inventat un nou mod de comunicare, companiile se adapteaza si se indreapta din ce in ce mai mult spre serviciile online de implicare. Dar si implicarea angajatilor pe social media este la fel de importanta, daca nu chiar mai importanta (gadeste-te la trendul social media de a-i incuraja pe angajati sa intre pe retelele de socializare si sa, ei bine, socializeze).
 
Uitam cateodata ca serviciile eficiente pentru clienti se bazeaza pe servicii eficiente pentru... angajati. Cu alte cuvinte, daca angajatul este fericit, si clientul va fi.
 
Angajatii sunt cei mai mari sustinatori ai tai sau cei mai mari detractori. Cand sunt suparati, vocea lor este mult mai puternica decat a clientilor. Dialogul angajatilor despre mediul lor de lucru se poate desfasura online sau la cina in familie, dar influenteaza atat de multe opinii.
 
Daca un angajat este multumit de compania la care lucreaza sau sunt efriciti la locul lor, astea se traduc in cifre de afaceri, caci productivitatea le creste.
 
Sa luam un caz concret: intri intr-un magazin de produse electronice, sa zicem, si auzi cum doi angajati il vorbesc de rau pe managerul care nu este de fata. Inevitabil, vei spune ca angajatii sunt nefericiti si neprofesionisti si ca echipa manageriala este rece si egoista. Vei mai ramane multa vreme in acel spatiu?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0