Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Treci printr-o criza financiara? Ai incredere in brand!

Tags: schimbare, brand, criza, succes, eforturile de marketing, networking

Avem cu totii zile bune si zile mai putin bune. Ce facem insa cand o situatie mai putin optimista pare sa tina mai multe saptamani sau chiar luni? Astfel de situatii sunt destul de dificile si aduc o presiune semnificativa asupra celor mai multi antreprenori care se confrunta cu astfel de perioade.


O sa se inchida afacerea? S-a ripisit energia buna care ne-a ghidat pana acum? Clientii nostri nu ne mai plac? Produsele noastre nu mai au un loc pe piata? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile care incep sa ne treaca prin minte.

Si de prea putine ori o sa identificam motivul corect. O sa gasim niste factori cu o putere de influenta mult prea mica, dar o sa credem ca insuccesul brandului are de-a face tocmai cu acele aspecte.

In perioadele mai dificile, eforturile noastre trebuie sa se multiplice cu viteza luminii. Daca trecem printr-o perioada mai grea, sa acceleram eforturile de marketing.

Trebuie sa fim mai prezenti ca niciodata, trebuie sa ne reactivam clientii mai vechi, sa participam la evenimente de networking si sa atragem clienti si oportunitati noi pentru afacerea noastra.

In loc sa privim in interiorul afacerii incercand sa gasim o rotita care nu merge cum trebuie, este mult mai eficient sa privim in jur, sa intelegem dinamica domeniului in care activam si sa zarim acele oportunitati pe care le-am rata daca am continua sa privim doar catre afacerea noastra.

E imposibil sa avem rezultate mai bune daca incercam sa gasim acel ceva pe care sa dam vina in loc sa incercam sa cautam solutii. Trebuie sa mancam si sa platim facturi, iar aceste doua aspecte nu se opresc odata cu aceste perioade de introspectie.

Astfel de perioade au exista, exista si vor continua sa existe, dar depinde de noi sa gandim proactiv si sa nu incepem sa vedem totul ca un sfarsit nu doar posibil, ci si probabil. Trebuie sa facem tot ce putem pentru a ne pastra entuziasmul, pentru a continua sa credem in ce am construit pana in prezent si pentru a conduce afacerea cu o atitudine pozitiva.

Nu trebuie sa ne schimbam brandul dupa cum bate vantul atata vreme cat a functionat in trecut si continua sa evolueze. Trebuie sa ne consumam energia incercand sa-l facem si mai mare, nu incercand sa-i gasim punctele slabe.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016