Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Unde se opreste networkingul si unde am putea gresi?

Tags: management si marketing, networking, oportunitati, parteneriat, afacerea, relatii, profesionisti

Chiar daca pe Facebook ne putem face o lista de prieteni virtuali de pana la 5.000 de prieteni, cand vorbim de networking, limitele intre care ne incadram se ingusteaza mult mai mult daca vrem rezultate concrete si beneficii pe termen lung.

Networkingul ne poate ajuta foarte mult in dezvoltarea afacerii, in crearea de parteneriate si relatii pe termen lung intre profesionisti, insa poate deveni si un factor consumator de timp si atat.

Cand stim ca am ajuns prea departe si ca am depasit aceasta limita? Si ce ar trebui sa facem pentru ca networkingul sa ne aduca rezultatele scontate?

O expresie foarte inteleapta spune ca "cine e prieten cu toata lumea nu e prieten cu nimeni". Nu cred in relatiile care se construiesc numai la suprafata si care se doresc a fi mentinute numai prin mici firimituri, aruncate cand si cand, dar niciodata suficient. Iar acest lucru este valabil in orice tip de relatie, iar networkingul nu este o exceptie.

Cu cat cunoastem mai multi oameni din domeniu si cu cat facem eforturi disperate de a aduna mai multe carti de vizita si numere de telefon in agenda, cu atat ne va fi mai greu sa mentinem relatii sanatoase si trainice cu aceste persoane. Vom ajunge pana la urma in punctul in care nu vom mai reprezenta nimic pentru nimeni. In mintea oamenilor cu care ne-am fi dorit sa incheiem colaborari, sa demaram proiecte si sa ne dezvoltam afacerea pe termen lung, nu ajungem sa fim decat niste nume de care acestia isi vor aduce vag aminte in urma unor intalniri de networking.

Relatiile de calitate cand vine vorba de networking si singurele care pot crea adevarate oportunitati de dezvoltare sunt cele pe care le intretinem si consolidam de-a lungul timpului. Daca persoana in cauza nu ajunge sa ne cunoasca si sa aiba incredere in noi si daca nu isi poate da seama ce fel de om suntem, este imposibil sa isi lase afacerea pe mainile noastre, sa ne ofere sansa de a ne creste afacerea, sa incheie un parteneriat cu noi si asa mai departe.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0