Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Urmezi aceste 3 reguli la inceputul afacerii tale?

Tags: management si marketing, dezvoltarea afacerii, produse, clienti

Foarte multe lucruri te pot lua pe nepregatite atunci cand abia iti lansezi afacerea. Chiar daca pe hartie totul pare sa arate perfect, varianta din realitate nu se va potrivi 100% cu varianta ideala pe care ai construit-o cu ajutorul planului de afaceri.
Nenumarate suprize urmeaza sa iti demonstreze ca poti alege intre a depasi obstacole sau a te lasa coplesit de neprevazut. Orice ai face,  nu renunta la dezvoltarea continua a afacerii tale pentru a nu pierde controlul asupra unor aspecte pe care le poti pierde din vedere.

Iata cele trei reguli pe care trebuie sa le urmezi cand esti la inceputul unei afaceri si care iti asigura un start profitabil:

1. Actioneaza.

Mai multi clienti inseamna mai multe provocari intotdeauna. Ramai in permanenta conectat la ce se intampla cu afacerea ta si concentreaza-te asupra lucrurilor care trebuie facute pe loc. Nu ai voie sa amani ceva ce reprezinta un aspect important al afacerii tale.

2. Cunoaste-ti produsele.

In momentul in care produsele tale ajung pe raft, pentru tine incepe o noua etapa care inseamna mai multa munca. Mergi prin magazine, intalneste-te cu clientii, afla de la acestia de ce le cumpara sau de ce nu le cumpara, cum le-ar imbunatati si asa mai departe. Printre altele, vei avea si supriza sa vezi ce oameni nu sunt in targetul de pe hartie, dar iti cumpara produsele.


3. Tine o evidenta.

Evidentele de tot felul si registrele vor face parte din viata de zi cu zi, insa va trebui sa tii si o evidenta a modului in care diferite aspecte ale afacerii te ajuta sa o dezvolti. Nu te pierde intr-o mare de cifre pe care sa le urmaresti luna de una. Vezi ce statistici te pot ajuta sa-ti cresti afacerea si concentreaza-te sa le cresti tocmai pe acelea.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0