Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vrei sa castigi loialitatea clientilor tai? Iata top 3 strategii!

Tags: clienti loiali, loialitate clienti, loializare clienti

Clientii loiali reprezinta cele mai valoroase elemente pentru o afacere in dezvoltare, dupa angajati. Si o spunem pentru ca fara angajati, nu ar exista nici clienti si nici profit, desigur!
Iata si cele 3 strategii care va ajuta sa va loializati clientii:

1. Oferim calitate, inainte de toate! Calitatea trebuie sa fie prioritatea noastra numarul 1. Si asta pentru ca fara calitate, nu vor exista nici profituri. De la prima sesiune de cumparaturi, clientii vor realiza cu ce fel de companie au de-a face. Mai mult, nu doar ca se vor opri din cumparaturi, ci vor duce vorba mai departe catre alti potentiali clienti. Imaginati-va cati bani pierdeti pentru ca promovati produse slabe din punct de vedere calitativ.

2. Ne tinem promisiunile fata de clientii nostri! Daca am promis faptul ca produsele noastre detin un anumit nivel de calitate, daca am promis sa oferim cele mai bune preturi de pe piata, daca am promis sa ii tinem la curent cu cele mai noi si profitabile oferte, este esential sa o si facem. Si atunci cand este posibil, este vital sa ne si depasim promisiunile. Nimic nu se compara cu un brand care promite putin si ofera mult!

3. Ne tratam clientii cu respect si le dovedim ca sunt valorosi pentru companiile si firmele noastre. Este esential sa le demonstram ca depunem toate eforturile pentru a le oferi produse si servicii de calitate, la preturi corecte si de catre angajati motivati.


sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0