Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Weheartit.com trece la reclame platite

Tags: weheartit.com, reclame, imagini, utilizatori, loialitate, test

Reteaua sociala bazata numai pe imagini, We Heart It, inrudita cu Pinterest-ul, dar cu o istorie putin mai mare, si-a creat de-a lungul timpului o baza de utilizatori formata in proportie de 80% doar din adolescentii.

Fanii sunt atat de loiali incat multi dintre ei au scris pe Facebook ca lucreaza la Weheartit.com, desi in realitate site-ul are doar 25 de angajati.

Reteaua se apropie de aproximativ 30 de milioane de utilizatori activi pe luna, astfel ca recent compania a decis sa supuna aceasta loialitate unui test. Ati ghicit, e vorba de reclame care vor fi afisate pe site.

Acestea vor fi targetate si vor fi afisate incepand de saptamana aceasta, facand trimitere la branduri precum Old Navy sau Hollister. Chiar daca unele bannere aduceau venituri companiei, e prima data cand reclame pentru astfel de branduri sunt adaugate pe site.  Reclamele vor aparea atat in fluxul de noutati de pe site, cat si pe mobil.

Reclamele vor fi similare imaginilor pe care utilizatorii deja le posteaza, obiectivul principal fiind ca acestea sa nu strice design-ul site-ului si sa ii deranjeze pe utilizatori.

Primul test va fi facut cu un singur brand, urmand ca si alte companii sa isi deruleze anunturile pe site in urmatoarele saptamani.
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0