Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Motorul de cautare DuckDuckGo creste, dar nu suficient

DuckDuckGo se afla intr-o continua ascensiune, insa nu este inca atat de relevant pentru a primi atentia pe care o acapareaza, spre exemplu, Google in fiecare zi.
Motorul de cautare trebuie, totusi, urmarit si avut in vedere. In timp ce procesarea datelor personale si tracking-ul pe web devin tot mai importante pentru utilizatori (si chiar vitale pentru unele companii), DuckDuckGo ofera o promisiune clara si dovedita: cautarile efectuate folosindu-l nu vor fi stocate nicaieri, inregistrate sau folosite in interesul tertilor. 

Acum aproximativ o luna, compania anunta ca a depasit 9 miliarde de cautari in 2018, cu 5 miliarde mai mult fata de 2016. Uitandu-ne la cifrele Google, intelegem de ce DuckDuckGo nu este inca in atentia specialistilor SEO. Compania americana care aproape detine un monopol pe piata europeana a avut in 2019 peste 1.000.000.000.000.000.000 de cautari. 

Chiar si asa, reprezentantii DuckDuckGo sunt increzatori ca in 2019 isi vor dobori propriul record din 2018 si vor ajunge la o cota de piata mai importanta, apropiata motoarelor de cautare Bing sau Yahoo. Lucrul acesta este foarte posibil, intrucat cetatenii europeni tin din ce in ce mai mult la datelor lor si modul in care sunt acestea folosite. 

Expertii SEO din Romania inca nu acorda suficienta atentie DuckDuckGo, iar acest lucru s-ar putea sa fie regretat peste cativa ani. Nu neaga nimeni faptul ca Google va continua sa fie cel mai important search engine pentru multi ani de acum incolo, insa afacerile ar trebui sa ajunga la potentiali clienti pe toate motoarele de cautare. 

Atentia ar trebui sa fie indreptata catre DuckDuckGo cu atat mai mult cu cat in 2016 o analiza a SimilarWeb realizata de-a lungul unui an a aratat ca bounce rate-ul si user engagement-ul au fost mult, mult mai bine pozitionate ca cele ale Bing. 

Este inca prematur sa spunem ca DuckDuckGo merita investitii financiare sau timp mai mare investit, insa atentia noastra trebuie sa fie indreptata si asupra acestui motor de cautare.
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0