Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Afla motivele pentru care afacerile mici dau faliment

Tags: afaceri de mici dimensiuni, greseli de marketing, retele de socializare

In ultimii ani, deschiderea unei afaceri a repezentat o rampa de lansare pe culmile succesului pentru multe persoane. Din pacate, multi sunt furati de mirajul succesului si sunt de parere ca o afacere nu este un lucru foarte greu de realizat. Din pacate, mai bine de jumatate din afacerile mici ale caror baze au fost puse in ultimii ani, dau faliment.
Iata motivele pentru care afacerile de mici dimensiuni dau gres:

1. Ce greseli de marketing fac afacerile de mici dimensiuni?

Majoritatea antreprenorilor aflati la inceput de drum se incred intr-o piata mica, in ideea ca vor avea mai multe avantaje, in loc sa aleaga o piata mare, la care toata lumea apeleaza.

2. Care este cel mai bun mix pentru retelele de socializare?

Comenteaza mai putin, contribuie mai mult si nu mai folosi atat de mult Facebook sau Twitter.

3. Cum pot marketingul si vanzarile sa functioneze eficient impreuna?

Majoritatea celor care isi deschid o afacere de mici dimensiuni trebuie sa gaseasca o solutie pentru ca vanzarile si marketingul sa functioneze eficient impreuna. Antreprenorii trebuie sa aiba abilitatea de a gasi echilibrul intre vanzari si marketing.

4. De ce raspunsurile tale sunt atat de scurte?

Inainte de orice intalnire de afaceri trebuie sa te pregatesti foarte bine pentru a face o impresie buna celor cu care lucrezi sau cu care vrei sa lucrezi.

In cazul in care ai de gand sa iti deschizi o afacere, fie aceasta chiar si de dimensiuni mici, trebuie sa fii foarte atent si sa analizezi toate greselile pe care le fac de obicei afacerile care dau faliment, pentru a putea evita o astfel de situatie. 


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0