Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Consultanta: Q&A - De la Print la Online

Marketingul online in relatia cu anticariatul. Face toti banii?mai mult

Marketingul online in relatia cu anticariatul. Face toti banii?

Mihaela Pascu Consultanta: Q&A

Ii cam face. Am vazut recent emisiunea "Face toti banii", iar in editia respectiva se discuta tocmai despre aceasta afacere. Mare mi-a fost bucuria sa vad ca interviurile erau luate in unele dintre......

Cultura printului versus mediul online: cine castiga?mai mult

Cultura printului versus mediul online: cine castiga?

Mihaela Pascu Consultanta: Q&A

Online-ul este, daca vreti, o copie evoluata a vietii reale. Fie ca vorbim de Second Life, fie ca vorbim de modul in care vindem sau actionam in online. Pornind de la aceasta idee, trebuie sa ne dam......


Ultimele comentarii

0