Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Aurasma, ultima fita in materie de promovare digitala

Tags: aurasma, revista biz, biz top social brands, brandstalk

Nici n-a intrat bine in trusa cu instrumente de comunicare a brandurilor, ca tehnologia AR (augmented reality) are deja un concurent redutabil. Inclusiv pe piata din Romania. Se numeste Aurasma si este primul browser mobil care aduce impreuna lumea reala cu cea virtuala.
Aurasma este o aplicatie de ultima generatie, dezvoltata la Londra, care recunoaste si intelege imagini, simboluri si obiecte din lumea reala. In baza acestora, poate apoi sa livreze sub forma de augmented reality, in timp real, un anumit tip de continut: video, animatii, audio etc. Aplicatia poate fi descarcata gratuit din App Store si Android Market.

Aurasma difera de codurile QR clasice prin aceea ca nu are nevoie de citirea unui cod de bare aplicat peste o imagine, ci functioneaza cu imaginea propriu-zisa si indiferent de grafica ei. In plus, cu ajutorul acestei noi tehnologii, continutul este dezvaluit pe loc, fara a fi necesara redirectionarea utilizatorilor catre o alta locatie.   
 
Aurasma si-a facut recent intrarea si in Romania. Aplicatia a fost folosita pentru prima data de catre agentia de creatie Brandstalk pentru lansarea celei de-a patra editii a clasamentului anul BIZ Top Social Brands, clasament intocmit de revista Biz. Astfel, cei care apropiau smartphone-ul de coperta revistei, erau expusi automat unui clip publicitar care reda intr-un mod amuzant scurta istorie a social media in Romania.

"Ne-am entuziasmat pe loc atunci cand am auzit propunerea echipei Brandstalk. Acest tip de aplicatie este o inovatie in Romania, iar noi ne-am obisnuit cititorii sa aducem mereu idei inovatoare. Editia din acest an a clasamentului Top Social Brands este speciala pentru ca reuneste pentru prima data 50 de companii active in social media in 2011. Iar asta spune enorm despre modul in care evolueaza social media in Romania", spune Marta Usurelu (Redactor Sef, BIZ).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0