Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Printul a murit. Traiasca contentul!

Tags: content, print, mass media, rupert slade, iab

De fapt, inca n-a murit, insa nici viitorul nu ii este favorabil. Vorbind tocmai despre perspectiva pe care o are media in general, Rupert Slade, Head of International CEE, PHD Worldwide a firmat ca, in cele din urma, printul se va metamorfoza in content.
„Viitorul media este abundenta. Oamenii vor fi capabili sa obtina tot ceea ce isi doresc, atunci cand doresc si unde doresc. Totul acum se indreapta catre consumator si totul este „dictat” de consumator. Suntem inconjurati de o multime de baze de date si cei care vor tine cont de acest lucru si le vor folosi, vor avea foarte mult de castigat. Aceasta este Evolutia, nu Revolutia! Ceea ce am numit odinioara Print se va metamorfoza in Content. Continutul de calitate se va dovedi intotdeauna un castigator”, spune Slade intr-un interviu acordat iaa.ro.

In ceea ce priveste piata din Romania, Rupert Slade crede ca este anarhica, in acelasi timp creativa si entuziasta. In plus, advertiserii de la noi sunt preocupati mai mult de responsabilitatile pe care le au fata de conducere si fata de actionari, decat fata de inovare.

„Fragmentarea posturilor de televiziune inseamna deschiderea statiilor TV catre creativitate, astfel incat sa le aduca venituri. Acest lucru ofera o oportunitate uriasa advertiserilor progresivi, insa lumea de aici are nevoie de a trece de la obsesia „cea mai ieftina” la obsesia „cea mai productiva””, crede Slade.

Rupert Slade are o experienta in domeniul media de peste 20 de ani. Si-a inceput cariera in Londra, la agentia de media CIA Medianetwork, unde a ocupat pozitia de director. In 1998, a plecat in Polonia pentru a deveni Strategic Director la Initiative Media. A mai lucrat in Rusia pentru MindShare si MediaCom, iar in 2008 s-a mutat in Ungaria unde conduce agentia PHD pentru Europa Centrala si de Est.






Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0