Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 reguli obligatorii in marketing online

Tags: marketing online, social media, pagina facebook, companie, newsletter, lista abonati

Chiar daca marketingul online poate sa para floare la ureche, trebuie sa stim ca o planificare in acest domeniu este o etapa obligatorie. Asa cum la baza unei afaceri trebuie sa stea un plan de afaceri cu obiective bine definite, tot asa trebuie sa stim ce rezultate dorim sa obtinem prin intermediul strategiilor de marketing pe care le aplicam.

Iata care sunt unele dintre cele mai importante reguli de care trebuie sa tinem cont in marketing online:

1. Construieste-ti lista de abonati.

E-mail marketingul reprezinta o cale deloc costisitoare prin care poti pastra legatura cu potentialii clienti sau clientii activi. O astfel de activitate se desfasoara pe termen lung si are in vedere si fidelizarea clientilor. Prin e-mail marketing putem oferi download-uri gratuite, oferte speciale, reduceri, informatii prin intermediul newsletter-ului etc.

2. Cunoaste-ti clientii.

Te intrebi cum poti face asta daca vorbim de mediul online?

Chiar daca intotdeauna relatiile dintre brand si clienti sunt incurajate si in viata reala, mediul online nu trebuie sa reprezinte o piedica in aceasta directie. Atunci cand stim cui ne adresam, stim ce mesaje sa compunem si cum sa indeplinim mai bine asteptarile clientilor. Le putem cere acestora recenzii ale produselor, le putem oferi mostre gratuite, cadouri cu ocazia sarbatorilor, cupoane si alte oferte speciale.

3. Foloseste social media.

Daca inca nu ai inceput sa folosesti social media pentru afacerea ta, ai mari sanse sa nu folosesti un segment de piata cat se poate de potrivit pentru afacerea ta. Vei putea sa ajungi la publicul tinta folosind mijloace de comunicare gratuite sau cat se poate de ieftine. In plus, aceasta decizie este una importanta mai ales in contextul in care clientii se asteapta deja ca orice brand sau companie sa aiba o pagina de Facebook sau un cont de Twitter.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0