Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 secrete de... eticheta in advertising si in marketing

Tags: management si marketing, advertising, pr, practici, eticheta, retelele de socializare

De cate ori nu vedem pe Facebook status-uri rautacioase la adresa PR-istilor? Ba ca "asa nu se cade", ba ca "unde-au vazut ei sau ele ca se procedeaza asa", reprosurile continua sa se iteasca printre stirile care mai povestesc despre un cutremur sau despre cum apa calda va fi furnizata cu portia in Bucuresti.

E vina PR-istilor respectivi ca au preluat niste tehnici care nu fac decat sa le atraga toate oalele sparte in cap? Au fost oare preluate in breasla obiceiuri rele care acum isi fac de cap prin e-mailuri si comunicate de presa?

Ca sunt, ca nu sunt, iata trei metode care tin de buna cuviinta intr-ale comunicarii atat in online, cat si in offline, atunci cand vorbim de promovare, PR si marketing.

1. Spune adevarul. Poate ca nu o sa ti se para cea mai buna idee de marketing sa spui totul despre produsul tau, dar atunci cand il promovezi, ar trebui sa fii sincer. Cu cat esti mai inselator, cu atat vei primi mai multe recenzii negative.

2. Fii sincer in retelele de comunicare. Asta inseamna sa nu postezi recenzii false, advertoriale platite pe forumuri si pareri fortate cu privire la produse. Retelele de socializare sunt instrumente foarte puternice pentru construirea unei afaceri si vei descoperi ca bunele practici te ajuta sa pui bazele unei fundatii cat se poate de solide.

3. Nu te comporta ca un expert daca nu esti unul. Asta o sa se intoarca impotriva ta cat ai zice... "expert"! Si chiar daca produsele sunt de calitate, informatiile prezentate intr-un mod gresit ii vor face sa nu-si mai doreasca sa auda de compania ta. Recenziile reale din partea unor oameni multumiti de produsele tale vor functiona insa de minune si-ti vor spala pacatele.

In concluzie, vorba dulce mult aduce, cu conditia sa fie adevarata!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0