Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce trebuie sa stie un manager de social media

Tags: social media, tehnici de marketing, strategii, companie, manager

Multe actiuni pe care le intreprindem in social media sunt interpretate gresit, fie pentru ca ne dorim rezultate gresite, fie pentru ca nu cunoastem suficient de bine directiile de actiune.
Exista si astazi manageri care considera ca social media nu e o platforma atat de importanta, insa cei care au inteles rolul pe care aceasta il joaca in realitate jongleaza cu beneficii de care ceilalti nu au stiut sa profite.


Iata cateva reguli care ne ajuta sa stapanim tehnicile de baza in marketingul aplicat in social media:

1. Nu striga, asculta.

Social media nu e postament care ne ofera noua pozitia de pe care putem striga catre ceilalti vrute si nevrute fiindca ne vor asculta oricum. E important sa stim sa ascultam fiindca ne adresam unor oameni care isi doresc sa aiba o conversatie, nu sa isi ia notite in timp ce noi ne actualizam statusul.
Lsa-i pe acestia sa descopere pasiunea cu care faci ceea ce faci.

2. Nu ii lasa pe angajatii de proba sa se ocupe de social media.

Din nou, importanta scazuta acordata platformelor de social media ne poate face sa luam decizia de a lasa conturile de Facebook si Twitter pe mainile angajatilor care sunt fie in perioada de proba, fie lucreaza in cadrul unui internship. Oricare din aceste doua variante ne va asigura, in cele mai multe cazuri, un dezinteres manifestat de companie fata de fanii din retelele de social media.

3. Gaseste strategia potrivita.

In momentul in care ai gasit strategia care functioneaza cel mai bine, ai pus mana pe o mina de aur. Insa pentru a ajunge acolo va trebui sa testezi diferite metode, sa ai rabdare si sa fii atent la ceea ce functioneaza cel mai bine. Gaseste acea voce care sa te reprezinte si care sa te ajute sa iti indeplinesti obiectivele.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0