Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai bune campanii social media in 2011

Tags: campanii social media, advertising age, revista flair, obermutten, tag

Campaniile social media nu mai sunt nici pe departe o noutate. Mai toate brandurile lanseaza acum astfel de campanii. Unele nu au succesul dorit, altele sunt atragatoare, dar unele te lasa pur si simplu cu gura cascata de cata originalitate pot deborda. Revista Advertising Age a aduna laolalta cele mai reusite si ingenioase campanii social media ale anului care tocmai se incheie, iar noi am ales patru dintre ele.
Spre uimirea multora, de departe cea mai ingenioasa campanie social media nu apartine unui brand international, ci unui satuc din Elvetia.
 
Campania Obermutten. Obermutten este un satuc din Elvetia care are numai 79 de locuitori. Ce poate face un sat atat de mic sa se pozitioneze pe harta turismului? Ei bine, o campanie social media. Primaria din Obermutten a creat o pagina de Facebook unde promite celor care dau "Like" paginii sa le posteze fotografiile de profil pe Peretele oficial (cel adevarat, nu cel de pe Facebook) al primariei. Pana acum, Obermutten a adunat 15.095 fani. Campania a avut nevoie de 12,000 de franci elvetieni pentru a putea fi demarata. Dar veniturile generate au meritat investitia: 2,4 milioane de franci elvetinei, conform AdWeek. Campania social media a fost conceputa de Jung von Matt/Limmat.

 
Campania HBO "True Blood". Odata cu lansarea sezonului 4 din serialul "True Blood", HBO a lansat si o applicatie Facebook, denumita "Immortalize Yourself”, care le permitea fanilor sa creeze videoclipuri cu ei insisi incluzand personaje reale si prieteni de pe Facebook. Applicatia extragea infromatii de pe profilele utilizatorilor si genera aceste videoclipuri. Aplicatia a fost dezvoltata pentru HBO de Definition 6.
 
Campania Heinz. Heinz a colaborat pentru aceasta campanie, desfasurata in Marea Britanie, cu agentia "We Are Social". Prin aceasta campanie, lansata la inceputul sezonului de gripa, fanii de pe Facebook puteau sa le trimita prietnilor bolnavi cani cu supa de rosii sau pui. Pnetru trei dolari, un utilizator putea sa cumpere cana de supa care mai apoi era inscriptionata cu numele destinatarului si trimisa. Cana cu supa ajungea la destinatie intre trei si patru zile lucratoare. Cana era insotita si de urarea: „Insanatosire grabnica!” si de numele celui care a trimis cana.
 
Campania Flair. Revista belgiana de moda Flair a creat o aplicatie Facebook, Fashion Tag, pentru a-i ajuta pe utilizatori sa descopere de unde si-au procurat prietenii lor cele mai bune haine. Creata de Duval Guillaume, din Bruxelles, aplicatia le permite iutilizatorilor sa tag-uiasca hainele si accesoriile prietenilor lor si apoi sa posteze pe wall-ul lor intrebandu-i de unde si-au cumparat respectivul obiect. Tag-urile care primeau raspuns apareau apoi intr-o galerie Facebook speciala, iar cele mai reusite vestimentatii apareau apoi in paginile revistei.
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016