Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Culori si emotii in branding. Cum sa le folosesti in avantajul tau!

Tags: management si marketing, culori, branding, management, emotii

Fiecare culoare transmite sau provoaca o anumita emotie. Simbol pentru nenumarate aspecte ale vietii, culoarea presupune o mare varietate de definitii pe care i le putem atribui, in functie de context.

Fiindca emotiile noastre pot fi influentate de culori, in marketing fenomenul a fost exploatat intens de ani buni de zile. Trebuie sa avem insa grija sa folosim culorile care ne pot aduce avantaje atunci cand vorbim de branding deoarece o culoare gresita poate transmite exact mesajul opus.

Sa vedem, asadar, cum se manifesta emotiile noastre in relatia cu culorile.
    
Trebuie stiut ca rosul stimuleaza apetitul, acesta fiind si motivul pentru care cele mai mari companii de fast-food il folosesc in logo, bannere, decor, afise etc. Printre aceste companii producatoare de mancare se numara, bineinteles, branduri celebre: McDonald's, Pizza Hut si KFC.

Daca vorbim de albastru, atunci trebuie sa stim ca aceasta este culoarea preferata de barbati. In plus, companiile si corporatiile o folosesc adesea fiindca influenteaza pozitiv productivitatea si nu este o culoare invaziva.

Blue, meanwhile, is the color most preferred by men, and corporations often use it because it is thought to be productive and not invasive. Aceeasi culoare reduce apetitul si calmeaza.

De remarcat faptul ca nu ar trebuie sa folosim foarte mult galben deoarece aceasta culoare oboseste privirea. In acelasi timp, are si un efect de relaxare si de caldura.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0