Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dupa Facebook si Google+, si Twitter va avea pagini dedicate brandurilor

Tags: twitter, pagini, pepsico, coca cola, facebook, flickr

Twitter cauta sa-si intareasca relatiile cu advertiserii prin lansarea paginilor destinate brandurilor. Pana acum doar 21 de marketeri au acces la noile pagini ale Twitter.
Ca sa nu ramana in urma Facebook si Google+, Twitter a decis sa lanseze pagini special estinate brandurilor. Noile pagini ale Twitter destinate brandurilor au doua elemente cheie care sunt oferite gratis.
 
Header-ul pagini poate fi personalizat cu o imagine mare pe care advertiserii o pot folosi sa-si afiseze logo-urile, dar si sloganuri proeminete spre deosebire de formatul standard unde elementele branduite ale designului paginii sunt deseori acoperite de postari. Brandurile pot alege, de asemenea, sa pastreze un anumit post in topul paginii. Acest pot se si extinde automat, dezvaluind un video de pe YouTube sau fotografii de pe Flickr fara a necesita vreun efort din partea utilizatorului.
 
Twitter lanseaza aceste pagini impreuna cu 21 de marketeri care sunt si parteneri strategici ai acestui proiect. Acestia sunt: American Express, Best Buy, Bing, Chevrolet, Coca-Cola, Dell , Disney, General Electric, Hewlett-Packard, Intel, JetBlue, Kia, McDonald's, Nike si PepsiCo, Staples, Verizon Communications Wireless, NYSE Euronext, Heineken, Subway si Paramount Pictures. Twitter a semnat parteneriat si cu cateva organizatii caritabile al caror nume nu a fost inca dezvaluit.
 
Lansarea noilor pagini pentru branduri poate fi caracterizata ca o incercare a Twitter de a pune la incercare hegemonia Facebook ca a doua „destinatie virtuala” a unui brand, dupa propriul site.
 
Se estimeaza ca veniturile globale ale Twitter vor atinge 139,5 milioane de dolari in acest an si in 2013 ar putea ajunge la 400 de milioane de dolari, conform eMarketer.
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0