Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Integreaza partea de social media in afacerea ta!

Tags: management si marketing, social media, facebook, obiective

Nu toata lumea are timp pentru social media! Asa sa fie oare? Nu avem timp sa ne promovam afacerea si prin intermediul acestor canale online care ne pot aduce atat de multe beneficii?
Chiar daca pare complicat si un factor consumator de timp, a ne folosi de social media este un aspect pe care il putem indeplini cu mare succes, mai ales daca ne organizam eficient in acest sens.

Primul pas ar fi sa ne stabilim un obiectiv, precum si etapele necesare pentru atingerea acestuia. Ne vom concentra astfel catre o directie bine stabilita si vom sti mereu cu ce scop sunt facute actiunile noastre. Poate ne dorim sa cunoastem profesionisti din domeniul nostru si sa obtinem noi contacte si posibile colaborari.

Tot in social media putem construi, imbunatati sau remodela reputatia companiei asa ca aceasta latura pe care o ofera online-ul nu ar trebui sa fie de neglijat! Astfel, activitatea noastra din social media trebuie sa se potriveasca acestor obiective, fara sa mai pierdem timpul din online urmarind viata vedetelor sau clipuri amuzante de pe YouTube.

Odata stabilit obiectivul, va trebui sa ne facem un program si sa ne gasim timp zi de zi pentru aceasta activitate. Din fericire, nu ne va ocupa neaparat foarte mult timp, insa, asa cum am mai spus deja, organizarea este cheia.

Din fericire, paginile de Facebook ofera si posibilitatea de a ne programa postarile astfel ca le putem organiza pe mai multe zile atunci cand avem mai mult timp la dispozitie sau putem stabili ce vom posta in intreaga zi inca din prima parte a zilei. Daca obisnuim, de exemplu, sa ne verificam e-mailurile de dimineata, putem rezerva cateva minute si pentru a verifica pagina de Facebook sau contul de Twitter.

Nu este obligatoriu sa fim noi cei care creeaza continut in social media, insa un echilibru ar fi ideal deoarece nu vrem sa fim intotdeauna cei care isi construiesc pagina pe baza continutului creat de alte pagini.

Este insa important sa aratam ca suntem activi si conectati la ce se intampla in domeniul nostru, fiind in legatura permanenta cu afaceri similare, profesionisti din domeniu sau alte arii care ne intereseaza prin prisma business-ului nostru.

Sa profitam, asadar, de instrumentele de social media care pot ajuta o afacere sa se dezvolte atat in ce priveste reputatia, cat si succesul financiar!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016