Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Masoara traficul din social media prin 5 metode usoare

Tags: trafic, social media, rata de conversie, oferte facebook, clienti

Traficul din social media este cat se poate de esential, iar a urmari in ce mod este acesta influentat de actiunile noastre, precum si care sunt canalele cele mai potrivite pentru afacerea noastra ar trebui sa fie o activitate zilnica.


Iata cele mai simple 5 metode prin care putem urmari traficul care vine din social media:

1. Cupoane si oferte

Atunci cand cream oferte special pentru Facebook, ne va fi foarte usor sa ne dam seama cat de bine au functionat acestea si care este rata de raspuns deoarece vom sti ca fiecare cupon folosit e unul dintre cele oferite pe Facebook. Un astfel de sistem ne ajuta sa ne dam seama de cat de mari sunt uneori diferentele intre oameni care isi confirma prezenta pe Facebook la un eveniment si cei care participa efectiv in ziua evenimentului.

2. Apeluri telefonice

O alta metoda simpla e aceea de a furniza un anumit numar de telefon numai in retelele de socializare pentru a verifica in mod aproximativ cati oameni apeleaza la acel contact asadar cati oameni activi intr-o retea de socializare sunt interesati si de produsele sau serviciile afacerii tale.

3. Rata de conversie

Unul dintre noile instrumente pe care le pune la dispozitie Facebook este cel de masurare a ratei de conversie. Astfel, cei din vanzari pot urmari comportamentul celor care dau click pe un anunt si care ajung ulterior pe un site fie doar in vizita, fie pentru a se inregistra sau pentru a cumpara.

4. Google Analytics

Chiar daca rapoartele incluse in Google Analytics nu-ti vor arata ce cumpara clientii, vei putea vedea ce trafic vine dinspre Facebook, Pinterest sau Twitter.

5. Retrospectiva zilei

O alta varianta de calcul a ratei de conversie este cea prin care observi vanzarile care au crescut datorita retelelor de socializare. De exemplu, intr-o singura zi vanzarile pot creste daca anunti o anumita oferta pe una dintre retelele de socializare.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0