Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

16 norme esentiale de eticheta la birou

Tags: management, eticheta la birou, locul de munca, reguli la locul de munca

Una din cele mai mari greseli pe care o poti face in cariera este aceea de a nu intelege ca exista anumite coduri si reguli pe care trebuie sa le respecti la locul de munca.
Daca nu esti atent, poti pierde oportunitati importante, pentru ca ii tii la distanta pe ceilalti cu lipsa ta de profesionalism.

Iata ce trebuie sa respecti:

1. Nu-ti intrerupe colegii. Nu numai ca arata lipsa de respect, dar si a abilitatilor tale de socializare in general.

2. Scoate din priza barfa la birou. E OK sa creezi conexiuni cu colegii tai, dar, daca e nevoie sa va retrageti pentru a continua o conversatie, asta e semnalul ca ai exagerat.

3. Nu fi galagios. Este nepoliticos si agasant. Fii linistit si nu le invada celorlalti spatiul personal. 

4. Nu manca ceva care miroase patrunzator. Manaca sandvisul cu ton sau floricelele cu unt cand esti acasa. 

5. Nu folosi limbajul colocvial. Email-urile pe care le trimiti de pe contul oficial trebuie sa fie cat mai formale cu putinta, mai ales ca raman salvate multi ani in serverul companiei. 

6. Recunoaste si meritul altora. Daca nu admiti si aportul colegilor, iti strici reputatia, dovedesti ca nu ai spirit de echipa. 

7. las-o mai moale cu parfumul. Exista si oameni alergici la parfum. Daca nu te poti controla cand te parfumezi, treci peste etapa cu totul. 

8. Imbracamintea la birou trebuie sa fie cat mai conservatoare cu putinta. Nu peste tot este la fel, dar, daca ai o intalnire importanta, gandeste-te la ce vei purta.

9. Tine-ti sonorul telefonului sub control. Muzica intrerupe concentrarea, asa ca pune-l pe vibratii.

10. Tine-ti biroul curat. Nu seful trebuie sa-ti spuna asta. Cana de cafea trebuie spalata, paharul de plastic aruncat si mancare pusa in frigider.

11. Nu fi prea personal la birou. Poti deveni vulnerabil, ceea ce nu e de bun augur in mediul de afaceri.

12. Fii punctual. Daca esti punctual arati ca tii la anumite valori. Daca intarzii mereu, trimiti semnalul ca nu-ti pasa. 

13. Nu vorbi chestiuni private in timpul muncii. Daca te suna mama, nu vorbi mult cu ea, pentru a nu-ti deranja colegii.

14. Poti sa-ti stergi nasul cand stai la birou, dar numai daca este o urgenta. 

15. Nu te juca cu parul in timpul intalnirilor. Daca nu te poti abtine, prinde-l intr-o coada. La fel, nu te machia sau pieptana la birou.

16. Nu veni la birou daca esti prea bolnav. Daca ai ceva contagios, stai acasa.
 
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0