Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 metode care te ajuta sa fii mai productiv

Tags: management si marketing, productivitate, lucru, manageri, productivi

Avem moduri diferite de lucru si nu aceleasi sfaturi ne ajuta sa devenim mai productivi. Cu toate acestea, exista unele metode care ne pot duce mai aproape de obiectivul nostru chiar si atunci cand nu sunt aplicate in mod periodic.
Iata unele dintre cele mai cunoscute tehnici pe care le aplica managerii de top.

1. O zi fara intalniri.

Intalnirile ne pot intrerupe foarte usor procesul de lucru. Poate ca o jumatate de ora rezervata pentru pranz devine o ora, iar dupa-amiaza pastrata pentru un proiect devine o prelungire a discutiilor incepute la pranz cu colegii. O zi fara intalniri ar fi o zi dedicata muncii fara vreo intalnire care sa ne perturbe activitatea.

2. Stabileste-ti prioritatile.

Nu e prima oara cand auzim asta si nu e nici prima oara cand stim ca nu o sa ascultam intotdeauna de acest sfat. Insa pe termen lung este o metoda care ne ajuta sa ducem lucrurile la bun sfarsit mult mai usor si sa reducem din numarul de sarcini care se ingramadesc pe o lista.


3. Activitatile tale nu au ce cauta pe aceeasi lista.

Chiar daca tocmai am spus ca ceea ce trebuie sa facem se aduna uneori pe o singura lista care pare fara sfarsit, e bine sa stim ca nu e deloc productiv sa nu facem o selectie temeinica a acelor activitati si sarcini.  Unele lucruri trebuie facute pe loc, altele in curand, iar o alta categorie poate fi pastrata pentru saptamanile urmatoare.

Toate acestea ne pot ajuta sa ne mentinem ordinea interioara si sa nu lasam stresul sa depaseasca nivelul suportabil.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0