Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 reguli de aur in brandingul personal

Tags: personal branding, dezvoltare brand, reguli de aur, consultant

Intotdeauna va trebui sa discutam despre ceea ce ne diferentiaza de alte branduri, fie ca vorbim de companii sau de branduri personale. Astfel, in ambele situatii, exista reguli pe care trebuie sa le aplicam atunci cand vrem sa ne dezvoltam vizibilitatea intr-o lume care abunda in marci si afaceri din ce in ce mai competitive.

Iata cele 3 reguli de aur pe care este bine sa le aplicam atunci cand incercam sa dezvoltam brandingul personal.

1. Defineste-ti personalitatea.

Chiar daca uneori pare ca nu facem parte decat dintr-o masa omogena, nu te lasa coplesit de acele trasaturi care par sa nu se mai distinga unele de altele. Fa o lista a lucrurilor care te fac diferit si a trasaturilor care te fac sa fii bun in domeniul tau. Nu uita ca personal branding inseamna, pana la urma, sa inveti sa vinzi calitatile care te-au adus astazi pe acest plan.

2. Compune-ti un statut de vedeta.

Ne vom folosi de statutul de vedeta pentru a evidentia tocmai acele trasaturi care iti sustin renumele. Pune accent pe ceea ce doar tu, ca expert in domeniul in care activezi, poti oferi. Poti face asta printr-un site sau blog si printr-un newsletter. Mareste-ti vizibilitatea in domeniul tau si spune-le oamenilor despre tine.

3. Nu-i lasa sa uite de tine.

Chiar daca ai pus la punct aspectul de unicitate, nu uita ca informatiile atat de numeroase ne distrag astazi foarte usor atentia de la o noua descoperire sau de la ceva care ne place foarte mult. Va trebui sa fii in permanenta elementul de nou, elementul care sa le stimuleze potentialilor clienti curiozitatea astfel incat acestia sa nu uite de tine si sa devina interesati de un alt consultant care activeaza in acelasi domeniu.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0