Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 calitati ale unui manager sau leader de care ceilalti asculta

Tags: succes, manager, leader, calitati, echilibru, trasaturi

Pana la urma, poti avea succes pana la un anumit punct. De la un prag in sus, daca anumite situatii sunt trecute cu vederea, daca anumite aspecte iti scapa, lucrurile pot lua o intorsatura nu tocmai placuta. Cand vorbim de puterea de a conduce o echipa, un departament, o afacere mica sau o afacere internationala, elementele care joaca un rol important in felul in care ne folosim de personalitatea noastra nu sunt foarte diferite.

Daca vrem ca angajatii sau cei alaturi de care lucram sa mearga in aceeasi directie care tine de derularea unui proiect, atunci exista mai multe trasaturi pe care, daca nu le avem deja, ar fi bine sa le dobandim.

Vorbim, asadar, de niste trasaturi care ies cel mai usor in evidenta, chiar daca, de multe ori, pentru managerul respectiv sunt mai importante alte trasaturi. Ceea ce il diferentiaza pe un leader care poate sa inspire cu usurinta sau pe un manager de care asculta o intreaga companie tine de inteligenta emotionala.

Acestea sunt cele cinci trasaturi despre care am ales sa scriem prin cele ce urmeaza, pornind de la o idee dezvoltata recent de Entrepreneur.com.


1. In primul rand, aceste persoane stiu sa formeze relatii personale si se fac, asadar, placuti. Chiar si intr-o camera foarte aglomerata, scrie sursa amintita mai sus, daca tin un discurs, acestia stiu sa ii faca pe cei care asculta sa simta ca au parte de o conversatie de tipul unul la unul.

2. Pot fi abordati, nu sunt de neatins. De cate ori nu ni s-a intamplat sa ne temem, practic, sa ne apropiem de cineva pentru a-i adresa o intrebare? Unii oameni par inabordabili si atunci astfel de conexiuni nu mai au loc. Cei care lasa o usa deschisa sunt cei care cred cu adevarat ca orice om, indiferent de functie sau de abilitatile sale, merita sa fie ascultat. Iar asta inseamna ca persoana care va adresa o intrebare, sa spunem, va simti ca e apreciata si ca e ascultata cu atentie si in mod sincer.

3. Sunt modesti. Imi amintesc si acum de felul in care un scriitor cat se poate de cunoscut, care imi era si profesor, m-a salutat pe strada pe mine, studentul sau. In clasa, acest om a fost intotdeauna de o modestie covarsitoare si a ramas, si din acest punct de vedere, un exemplu pe care continui sa il admir in prezent. Cei mai mari oameni sunt cei care nu uita sa ramana modesti indiferent de inaltimea la care ajung.

4. Gandesc pozitivi. Vorbim de oameni care stiu sa isi pastreze o atitudine pozitiva, iar asta se vede si din felul in care descriu situatia. Iar de o astfel de atitudine beneficiaza oricine in situatii de criza fiindca acesti oameni, fara sa cada intr-un optimism extrem, se vor concentra intotdeauna pe a reusi sa vada luminita de la capatul tunelului.

5. Sunt echilibrati. Indiferent daca vorbim de succes sau de esec, acesti oameni reusesc sa isi pastreze un echilibru si sa nu ia decizii pripite. Savureaza succesul si stiu sa extraga lectiile din urma unui esec pentru a merge mai departe cu noi cunostinte pe care le vor folosi in viitor. Nu raman prinsi de trecut si de faptul ca au dat gres la un moment dat si nici nu se lasa orbiti de succes.
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016