Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

8 alimente care ne ajuta sa ramanem in forma

Tags: alimentatie sanatoasa, pierdere in greutate, obezitate, alimente sanatoase, senzatie de satietate, in forma

Alimentatia de tip junk food este principalul factor care predispune la obezitate. Daca va doriti sa pierdeti in greutate, sa va simtiti mai bine in propria piele si sa va schimbati intreaga viata, tot ce trebuie sa faceti este sa va hotarati sa va schimbati obiceiurile alimentare nesanatoase. Va prezentam mai jos opt alimente ce nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia dvs. si care va ajuta sa dati jos kilogramele in plus.
 
1. Salatele – confera o senzatie de satietate de lunga durata




Pentru a manca mai putin si a pierde in greutate, este important sa consumam alimente care ne confera o senzatie de satietate, iar salatele sunt excelente din acest punct de vedere. Salatele care contin legume proaspete, precum rosii, castraveti, salata verd, varza si ardei sunt sarace in calorii, oferindu-ne totusi o cantitate mare de nutrienti esentiali si fibre. Fasolea si carnea slaba pot fi adaugate in salata pentru a acoperi necesarul de proteine. O salata consumata inaintea mesei de pranz ne taie pofta de mancare si ne impiedica sa alegem alimente bogate in calorii.

2. Migdalele – tin foamea la distanta



Alegeti migdalele atunci cand doriti sa va potoliti foamea intre mese. Migdalele sunt printre cele mai sanatoase alimente si ne confera o senzatie de satietate de lunga durata. Acestea ajuta de asemenea la mentinerea unui nivel optim al zaharului in sange. Nu ezitati sa luati cu dvs. o punga de migdale, pentru a avea o optiune de gustare sanatoasa atunci cand simtiti nevoia sa rontaiti ceva.
 
3. Ouale – ne ajuta sa consumam si mai putine calorii



Ouale consumate dimineata ne ajuta sa mancam mai putin pe tot parcursul zilei. Acestea sunt bogate in proteine si totusi sarace in calorii, putand fi consumate in diverse moduri. Daca doriti sa pierdeti in greutate, cel mai indicat ar fi sa le consumati fierte.
 
4. Merele – tin doctorul la distanta



Nu degeaba se spune ca merele tin doctorul la distanta. Aceste fructe sunt bogate in fibre si ajuta la stabilizarea nivelului de zahar in sange. Fibrele solubile confera o senzatie de satietate. Marul reprezinta, asadar, unul din cele mai recomandate alimente in curele de slabire si nu numai.
 
5. Lintea – bogata in proteine



Lintea poate fi adaugate in salate sau paste, pentru un plus de proteine. Acest aliment ne ajuta sa pierdem in greutate deoarece este bogata in fibre solubile. Este extrem de benefica pentru persoanele care au acumulat grasime in zona abdominala. Lintea nu contine grasimi si este bogata in magneziu si folati, conferind o senzatie de satietate.
 
6. Supele – ne umplu stomacul



Este simplu: daca ne dorim sa mancam mai putin, va trebui sa incepem cu o supa gustoasa. Supele contin in mare parte apa si sunt sarace in calorii, oferindu-ne totusi o senzatie de satietate. Supele de legume consumate inaintea mesei principale ne ajuta sa mancam mai putin si sa reducem semnificativ aportul caloric.
 
7. Iaurtul – ne taie pofta de mancare in mod sanatos



Fiind sarac in calorii si totusi bogat in vitaine si proteine, iaurtul simplu ar trebui inclus in orice cura de slabire. Acesta ajuta la mentinerea nivelului optim de zahar in sange si reduce poftele. In loc sa alegeti iaurtul cu fructe, care contine mult zahar, mai bine adaugati dvs. fructe proaspete sau musli in iaurtul simplu.
 
8. Conopida – alimentul ideal in curele de slabire



Conopida nu contine amidon, fiind alimentul ideal in curele de slabire. Este o sursa buna de vitamina C si folati si poate inlocui mancarurile bogate in grasimi.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0