Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Afacerea ta pare sa stea pe loc? Iata trei solutii pentru a reveni pe drumul bun!

Tags: management si marketing, afacere, plan, actiune, competitori

Lucrurile pot merge pana la un punct. Ca atunci cand incercam sa mai pierdem din greutate, reusim pana la un punct, iar mai apoi situatia pare sa stagneze. Cum putem readuce o afacere pe drumul cel bun? Cum aflam care sunt masurile pe care trebuie sa le luam in continuare?
Iata trei intrebari care ne ofera exact raspunsurile de care avem nevoie pentru a ne da seama mai usor ce avem de facut.

1. Ce se intampla in jur?

Asta inseamna sa privesti in jur si sa iti dai seama ce se intampla cu fiecare aspect care tine de afacerea ta. In plus, uita-te si la competitori si vezi daca nu cumva iti scapa ceva din vedere. Toate intrebarile tale ar trebui sa inceapa cu particula "Ce" pentru a reusi sa vezi si mai bine ce trebuie sa faci mai departe.

2. Ce inseamna asta?

Aceasta intrebare te ajuta sa iti concentrezi atentia asupra celor mai importanti factori pe care ii implica afacerea ta. "Ce inseamna asta?" va merge mana in mana cu "Ce putem face in aceasta privinta?". Vom descoperi uneori ca tocmai detaliile pe care le-am ignorat la inceput sunt cele care fac diferenta.

3. Ce urmeaza?

Dupa ce te-ai asigurat ca ai inteles care este realitatea in ce priveste afacerea, poti trece la compunerea unui plan si, mai departe, la actiune. Pana la acest moment, se presupune ca ai toate informatiile necesare si ca trebuie doar sa mai decizi ce vei face cu ce ai aflat. Nu uita sa ramai in continuare flexibil in caz ca planul nu functioneaza.

O astfel de analiza, desi pare simpla, analizeaza lucrurile in profunzime si ne permite sa ne detasam de afacere suficint de mult incat sa vedem lucrurile mult mai clar.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0