Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Anticipeaza situatiile de criza si fii mereu productiv!

Tags: management si marketing, organizarea timpului, productivitate, responsabilitati

Rutina, bat-o vina! Nu ti s-a intamplat si tie sa amani lucrurile de pe o zi pe alta, aproape la nesfarsit? Azi n-am timp, lasa ca maine sigur prind cateva ore libere! Dar vine maine si iar esti prins pe picior gresit, iar nu te-ai organizat cum trebuie, si toate acestea dintr-un singur motiv: lipsa productivitatii.


Poti da vina pe astenia de primavara asa cum toamna poti da vina pe zilele ploioase. Cum faci insa pentru a duce lucrurile la bun sfarsit si in aceste zile? Cum mentii productivitatea la o cota inalta atunci cand stii ca teancul de responsabilitati creste de la o zi la alta?

Iata cateva metode simple prin care putem tine lucrurile sub control:

1. Pastreaza la indemana sarcinile pe care le poti rezolva rapid.

Se intampla de multe ori ca tocmai atunci cand suntem mai ocupati, persoana pe care o asteptam sa intarzie sau sa isi anuleze intalnirea pe ultima suta de metri. Ne trezim atunci cu un timp pe care trebuie sa-l petrecem asteptand, fie ca numaram minutele pana cand soseste si partenerul de afaceri, fie ca asteptam sa se scurga timpul pana la urmatoarea intalnire programata abia peste o ora. Daca ai insa la tine agenda, laptopul sau tableta, cu siguranta vei mai putea rezolva unele dintre sarcini.

2. Recapata-ti increderea in tine printr-o metoda simpla.

Respira adanc si continua. Nu ti s-a intamplat nimic peste care sa nu poti trece. Inca ai tot ceea ce iti trebuie pentru a fi la fel de productiv, pentru a continua munca pe care nu o va face nimeni altcineva in locul tau. Cand respiram adanc, ne calmam si ne concentram mai bine asupra a ceea ce avem de facut. In plus, un organism relaxat va transmite creierului o doza semnificativa de incredere in sine.

3. Anticipeaza situatiile de criza.

Continua sa faci ceea ce stii ca are rezultate si scapa de ceea ce nu functioneaza. Asta te asigura ca nu vei avea parte de o noua zi in care lucrurile scapa de sub control si ai parte de suprize. De exemplu, poti avea cu tine un costum de schimb sau o camasa in cazul in care versi cafea pe tine inaintea unei sedinte importante.


Multe dintre lucrurile care ne-ar ajuta sa economisim timp si sa fim mai tot timpul productivi sunt marunte, insa vor avea rezultate slabe daca nu le transformam in obiceiuri.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0