Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce ar trebui sa stii inainte sa-ti faci un site

Tags: management si marketing, magazin online, google analytics, recenzii produse

Nu e greu, departe de a ne confrunta cu elemente de fizica cuantica, dar trebuie sa stim cateva principii care ne vor ajuta sa avem un site care sa nu faca degeaba umbra... Internetului.

Daca vorbim de un magazin online, atunci un sistem central pentru relatii cu clientii este esential. Vorbim, mai exact, de o baza de date in care sa avem datele clientilor, istoricul comenzilor, eventualele plangeri etc.

In ce priveste imaginile produselor de pe site, acestea ar trebui sa fie cat mai clare si sa ilustreze produsul in intregime pentru a nu exista confuzii dupa ce este facuta comanda, iar produsul ajunge la cumparator.

Un alt aspect tine de posibilitatea clientilor de a scrie recenzii pentru produse. Chiar daca ai incredere in produsele tale si stii ca sunt de calitate, vor exista cu siguranta si clienti nemultumiti care nu vor evita sa isi exprime opinia vehementa prin intermediul social media sau a spatiului pe care il pui la dispozitia acestora pe site.

Fii pregatit sa gestionezi corect aceste situatii si gandeste-te daca afacerea ta este influentata pozitiv de faptul ca orice client poate scrie despre produsele sau serviciile pe care le oferi.

De asemenea, trebuie avuta in vedere posibilitatea de a trimite in timp util un alt produs atunci cand ai parte de returnari ale produsului, din diverse motive.

Succesul unui magazin online poate fi masurat cu ajutorul unor instrumente online, inclusiv cele furnizate de Google Analytics. Prin intermediul acestora putem afla ce trafic exista pe site, cat de des este vizitat magazinul, cum au aflat de magazin si care sunt produsele de care clientii sunt cel mai interesati.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0