Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce mananca oamenii de succes la micul dejun

Tags: dezvoltare personala, alimente creier, sanatate, smoothie, carbohidrati, cafea, mic dejun succes

Ce legatura e intre oamenii de succes si micul dejun? Cu ce ne ajuta pe noi sa stim ce mananca un om care, cel mai probabil, isi poate permite orice?
Ei bine, un om care a cunoscut succesul de durata (si pentru care continua sa munceasca) nu mananca lucruri exotice la micul dejun si, in mod cert, nu isi intinde caviar peste felia de paine prajita.

Succesul este un stil de viata, iar sanatatea organismului nu este un element care sa poata lipsi din ecuatie. Ceea ce mancam influenteaza modul in care gandim, in care ne simtim si felul in care ne comportam.

Daca nu primim tot ceea ce avem nevoie, putem avea rezultate slabe, ne putem simti obositi tot timpul, nervosi sau artagosi, canalizandu-ne atentia numai asupra lucrurilor negative.

Iata insa cateva alimente care ne ajuta sa avem energie pe tot parcursul zilei, fara sa ne gandim la mancare in timp ce lucram la un proiect si fara sa simtim ca trebuie sa mancam pentru a ne concentra mai bine:

1. Carbohidratii sanatosi.

Carbohidratii sunt o sursa de glucoza pe care corpul o transforma in energie. Ovazul si secara sunt cereale sanatoase care elibereaza energia treptat si care ofera creierului combustibilul necesar pentru a fi creativ si pentru a lua deciziile bune.

2. Proteinele slabe.

In vreme ce sunca si ouale prajite pot fi o traditie la micul dejun, grasimile si colesterolul nu ne fac bine si ne fac sa ne simtim cat mai greoi pe parcursul intregii zile. Daca alegem insa proteinele din carbohidratii complecsi (boabele de fasole si cele de naut sunt o sursa generoasa), ne vom bucura de mult mai multa energie tot restul zilei.

3. Smoothie-urile din fructe.

Cat de des nu spunem ca trebuie sa ne facem inca o cafea? Chiar daca pe termen scurt aceasta are efectul dorit, marea problema a cafelei este depedenta. Organismul se obisnuieste sa functioneze intr-un anumit fel si ramane fara energie in a doua parte a zilei pentru ca nu isi primeste doza de cafeina. Tocmai de aceea, un smoothie de fructe ne asigura acelasi efect, diferenta fiind ca acesta este unul de durata.


E cat se poate de evident ca putem alege cu usurinta intre alimentele grase si cele slabe. Un regim alimentar echilibrat este un stil de viata care nu ne obliga la grija permanenta de a incerca sa slabim si care ne ajuta sa ne consumam energia doar pentru a lucra in mod armonios si productiv.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0