Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce semnale trimiti (fara sa stii) la birou

Tags: dezvoltare personala, job, colegi, birou

Cand vine vorba despre cum esti vazut la birou, primul gand este sa crezi ca nu conteaza decat calitatea muncii. Dar perceptiile umane sunt mult mai complicate de atat si poti trimite semnalele pe care nu ti le doresti.
Iti prezentam cateva moduri prin care te poti proteja de a fi „citit” incorect de colegi.
 
1. Conteaza cu cine te imprietenesti la birou.
 
Indiferent de cat de bine iti faci treaba, daca te asociezi unor persoane care fac numai minimul necesar, care se plang de orice si nu se inteleg bine cu sefii, vei fi perceput ca avand acealeasi „calitati”. In acelasi fel, daca stai pe langa performerii de top, se va crede despre tine ca impartasesti aceeasi etica a muncii si aceleasi valori (care se si lipesc de tine, prin simpatie).
 
2. Conteaza la ce ora pleci in fiecare zi.
 
Daca te uiti mereu la ceas si pleci la ora 5 p.m. fix, fii pregatit sa fii considerat o persoana care nu este foarte dedicata si care face doar ce e obligatoriu. Toate astea vor avea un impact serios cand vine vremea alocarii maririlor de salariu si a promovarilor. Pe de alta parte, daca stai tot timpul peste program, nu vei fi vazut ca fiind foarte dedicat, ci coplesit de greutatea sarcinilor. Pleaca si tu odata cu colegii.
 
3. Conteaza cu te imbraci.
 
Stii vorba aia: „Imbraca-te ca pentru job-ul pe care ti-l doresti, nu ca pentru cel pe care-l ai”. Poate, pentru postul tau, este OK sa vii cu blugi si tricouri lalai, dar, daca sefii tai sunt eleganti, poate vei obtine mai multe cand le urmezi exemplul. Corect sau nu, oamenilor le este mai usor sa-si imagineze o persoana eleganta in posturi cheie si interactionand cu clientii.
 
4. Conteaza cum te porti la intalniri.
 
Daca stai mereu posac, lumea va crede ca nu prea ai ce spune. Iara daca trimiti mesaje sau citind ce s-a intamplat In ultima etapa, dai senzatia ca nu-ti pasa. Contribuie si tu cu ceva si incearca sa pari interesat.
 
5. Conteaza cum ti-ai decorat biroul.
 
Daca nu ai nicio fotografie, niciun semn ca ai trecut pe acolo, poate nici nu vrei sa stai, poate iti cauti ceva mai bun. Asta va crede lumea. Nu exagera cu obiectele personale si de decor, caci vei parea dezorganizat, dar nu strica putina individualizare.

Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0