Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

E bine sa ne implicam emotional intr-o afacere?

Tags: dezvoltarea personala, management, afacere, pasiune, succesul financiar, echipa

Una dintre teoriile referitoare la dezvoltarea unei afaceri pe termen lung propune crearea unei legaturi incarcate emotional atat cu obiectivul final, cat si cu toate persoanele implicate in procesul pe care il presupune orice business.
Aceasta legatura tine astfel de motivatia din fiecare zi, fara sa aiba nicio legatura cu banii, ci doar cu ceea ce ne dorim sa facem din pasiune, din dorinta de a ajunge acolo unde ne propunem, precum si datorita faptului ca ne pasa de cei care sunt alaturi de noi pe acest drum.

Atunci cand alegem sa fim motivati de pasiune, ii vom implica emotional si pe oamenii din echipa, impreuna cu cei cu care vom colabora de-a lungul timpului. Aceasta legatura mult mai puternica decat cea care implica doar banii ne ajuta sa ne dam seama mult mai usor de oamenii care pun cu adevarat pret pe ceea ce facem deoarece nu toata lumea va fi incantata de aceasta legatura emotionala.

Odata implementat sistemul care nu pune succesul financiar pe primul plan, incarcatura emotionala se reflecta in viziunea intregii afaceri, in misiunea ei, in obiective, in strategie si in orice actiune pe care o presupune desfasurarea afacerii.

Inainte de a demara lucrurile, este esential sa stim de ce facem ceea ce facem, ce ne motiveaza, unde ne dorim sa ajungem, cum vrem sa arate contextul actual peste cinci ani si ce fel de oameni ne-ar placea sa lucreze cu noi.

In plus, in orice moment mai dificil, ne va fi mult mai usor sa ne reamintim de ce am inceput in prima instanta sa dezvoltam afacerea si care sunt motivele care ne-au facut sa ajungem pana in punctul respectiv.

Vom dezvolta astfel o afacere printr-un parcurs constient, avand alaturi oameni de care ne va pasa cu adevarat.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0