Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfarsitul anului e perfect pentru noi inceputuri

Tags: dezvoltare personala, plan, afacere, echipa, prioritatile

Fiecare sfarsit de an e cel mai potrivit pentru noi inceputuri. E cel mai bun moment pentru a trage linie, pentru a analiza lunile care s-au scurs si pentru a ne imagina cum vrem sa arate, in linii mari, viitorul.
Daca nu stim care ne sunt prioritatile si unde vrem sa ajungem, nu vom sti nici care sunt pasii pe care va trebui sa ii facem in continuare. In doua zile putem vizualiza intregul an pe care ni-l dorim pentru afacerea noastra in 2014.

Ce am facut in 2013 poate fi imbunatatit anul viitor si ce n-am facut anul acesta poate fi in sfarsit facut in 2014. Ce ne dorim sa indeplinim isi gaseste locul in anul care vine, dar este esential sa stim ca exista, sa le notam, sa ni le imaginam, sa le descriem, sa le batem astfel in cuie pentru a ne oferi directii clare si pentru a sti in orice moment ce pasi trebuie sa facem.

Imaginati-va ca trebuie sa faceti cumparaturi pentru a pregati cina pentru douasprezece persoane. Doua persoane nu consuma carne, alte doua nu consuma branzeturi sau lactate, o alta este diabetica asa ca va trebui sa nu manance nimic care sa ii creasca glicemia si asa mai departe. Nu putem pleca la piata fara un plan facut de acasa, fara un meniu stabilit pentru fiecare in parte si fara o lista a ingredientelor de care avem nevoie.

Totul se leaga si totul se poate face intr-o ordine fireasca si productiva numai daca exista o organizare temeinica si daca planul se respecta intocmai, luand insa in calcul si situatiile neprevazute si fiind intotdeauna pregatiti sa facem unele ajustari si sa ne descurcam si in cazurile in care trebuie sa ne abatem putin de la planul initial.

Putem sa ne organizam activitatile in functie de responsabilitati si in functie de numarul de angajati pe care ii avem. O idee buna este sa vedem cum, de-a lungul timpului, vom reusi sa inlocuim numele nostru din dreptul unor activitati cu numele altor oameni pe care ii alegem ca sa ne marim echipa.

Un factor de stres invizibil este cel care vine de pe urma lucrurilor pe care nu le facem sau nu le notam, pastrandu-le insa permanent in mintea noastra si gandindu-ne frecvent la ele tocmai din cauzele amintite.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016