Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

20 de trucuri eficiente de e-mail marketing

Tags: e-mail marketing, newsletter, afaceri, vanzari

E-mail-ul este un instrument de afaceri extrem de eficace, care, folosit corect, va ajuta la cresterea vanzarilor. Exista anumite trucuri care va pot ajuta sa scoateti maximum de profit in urma utilizarii comunicarii prin acest canal.
1. Daca achizitionati o lista de contacte, asigurati-va ca adresele sunt valabile si ca apartin unor persoane care au optat pentru primirea de informatii despre produse similare cu ale dumneavoastra.
 
2. La modul ideal, cel mai bine ar fi sa va creati propria lista de abonati.
 
3. Includeti optiunea de "opt-in" pe site-ul dumneavoastra, pentru ca oamenii sa se inregistreze pentru a primi comunicari prin e-mail.
 
4. Ca recompensa, oferiti-le clientilor ceva gratuit la abonare: o carte sau un cod de reduceri.
 
5. Faceti in asa fel, incat pasii pentru opt-out sau pentru actualizarea unui e-mail sa fie foarte simpli.
 
6. Cereti doar informatiile care va privesc - prea multe intrebari tin oamenii la distanta.
 
7. Adoptati o politica oficiala de folosire a datelor colectate si asigurati-va ca toti abonatii o citesc, inainte de a merge pe ruta de opt-in.
 
8. Respectati termenii stabiliti, indiferent de situatie.
 
9. Limitati numarul de mail-uri pe care le trimiteti fiecarui abonat: o data pe saptamana este in regula, dar de trei ori poate fi prea mult.
 
10. Asigurati-va ca lista de adrese este curatata permanent de cele inexistente sau neprimitoare.
 
11. Evitati sa trimiteti atasamente, pentru ca sunt multi oameni care nici nu le deschid.
 
12. Creati si o adresa unde abonatii va pot scrie, cand vor sa dea feed-back.
 
13. Comunicarea pe e-mail este optima sub forma de newsletter.
 
14. Nu comunicati informatii redundante. Repetitia se plateste prin dezabonare.
 
15. Evitati sa fiti catalogati drept "spam", nefolosind litere mari sau cuvantul "gratuit" in titlul e-mail-ului.
 
16. Asigurati-va ca numele abonatului apare intotdeauna in campul "catre", caci comunicarea capata o nota personala.
 
17. Nu folositi un subiect sau un titlu care nu descriu ce contine e-mail-ul.
 
18. Pe de alta parte, fiti spirituali. In loc sa spuneti "Newsletter-ul pe luna septembrie", folositi, de exemplu, titlul unuia din articolele importante din newsletter.
 
19. Includeti intotdeauna link-uri catre produse proprii.
 
20. Nu uitati sa solicitati raspunsuri si comentarii. Oamenii adora sa-si impartaseasca gandurile.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0