Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

E-mail marketingul inca functioneaza. Chiar foarte bine daca aplici aceste 4 metode

Tags: e-mail marketing, newsletter, abonare, adresa de mail, relatie de incredere, produsele

S-a spus de multe ori ca e-mail marketingul nu mai este ce-a fost odata. La fel s-a spus si despre pliantele care astazi continua sa ne umple cutiile postale zi de zi. Sa fi venit insa aceste convingeri din partea celor care, odata cu aparitia mediilor concurentiale, au uitat sa se reinventeze?
De cate ori nu ati achizitionat un produs doar fiindca newsletterul era mult prea convingator asa ca ati intrat nerabdatori pe site si ati finalizat comanda? Poate o sa spuneti ca astfel de cazuri sunt rare, insa din puzderia de e-mailuri pe care le primesc fiindca m-am abonat la nenumarate site-uri, unele newslettere ma fac sa le deschid in fiecare zi si, ocazional, sa cumpar produse.

Iar asta fiindca aceste e-mail-uri au tinut cont de urmatoarele lucruri:

1. Sunt personalizate.

Doar numele nu este suficient. Recent am beneficiat de reducere doar fiindca niste produse erau in asteptare in cosul de cumparaturi. Aplicand o reducere doar pentru mine si pentru produsele care erau in "wishlist", compania a facilitat procesul de achizitie.

2. Profita de moment.

Nu il zapaci pe noul abonat cu o serie de informatii care poate, in prima instanta, nici nu-l intereseaza. Prezinta-ti pe scurt compania si serviciile si ofera ulterior informatii cat mai relevante.
Nu abuza de faptul ca aceasta persoana si-a lasat adresa de mail in casuta de abonare. Se poate dezabona foarte usor! Construieste o relatie de incredere inainte de a-i prezenta produsele.

3. Creeaza oportunitatea unui raspuns.

Un raspuns din partea unui client nu inseamna neaparat o achizitie finalizata, ci revenirea in site pentru a citi integral un articol, inscrierea la un eveniment pe care l-ai promovat in newsletter sau participarea la un sondaj. Astfel de reactii contribuie la relatia de incredere de care am amintit mai sus.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0