Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Regula de aur pentru campanii de email marketing de top! Crezi ca o cunosti?

Tags: marketing de top, strategii de marketing, email marketing

Cu totii credem ca stim cum sa vindem. Avem cursuri terminate, avem diplome luate, avem acreditari intr-un domeniu care ne pasioneaza de-a dreptul. Dar, cu toate acestea, nu multi sunt cei care chiar stiu care sunt cele mai eficiente strategii de marketing si cum functioneaza, de fapt, domeniul de email marketing.
Pentru cei care vor sa puna la punct campanii de email marketing ca la carte, regula de aur spune ca TREBUIE SA ITI CUNOSTI CONSUMATORII! Iata o regula care poate parea deja redundanta. Te intrebi probabil de ce am da atentie acestei reguli din moment ce am pornit afacerea si acum vindem. Este clar cui vindem. Vindem unor consumatori care au nevoie de produsele noastre. Si deja lucrurile sunt clare.

In fapt, sa iti cunosti consumatorii inseamna sa stii totul despre trei seturi clare de oameni: cei care cumpara ( consumatori activi), cei care au cumparat si ne-au abandonat brandul (acestia se incadreaza in categoria de fosti consumatori si in categoria de potentiali consumatori daca le dam putina atentie), cei care ar putea sa cumpere dar sunt in stand-by (potentiali).

Daca vrem sa ne valorificam toata baza de date, este important sa stim totul despre toti acesti oameni:

Ce ii face pe activi sa cumpere?


De ce acesti consumatori ne-au abandonat brandul? Ce anume i-a deranjat? Ce puncte slabe ale brandului nostru i-au transformat in consumatori inactivi?

De ce acesti potentiali nu devin activi?

Ce avem de invatat de la consumatorii activi? Informatiile pot fi folosite pentru a-i determina pe potentiali sa treaca de cealalta parte a baricadei si i-ar putea convinge si pe cei care ne-au abandonat brandul sa revina?

Toate aceste informatii se regasesc in bazele de date de care ne folosim cand punem la punct o campanie de email marketing. Efectuam sondaje, punem intrebari, aruncam pe masa de discutie oferte ca sa le testam potentialul de fidelizare si nu numai. Si de aici pornesc si eforturile pentru o campanie de email marketing eficienta!

Sa aveti succes in afaceri si marketing de top!


sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0