Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 ingrediente nelipsite din brandingul personal de succes

Tags: branding, brandingul personal, ideile, linkedin, profilul, profesionist, cariera, succes

Brandingul personal poate face diferenta intre succesul sau esecul nostru, fara ca aptitudinile pe care le avem sa ne mai poata salva sau sa constituie un argument solid pe o piata cu o concurenta atat de acerba.

Nu transmitem informatii doar atunci cand vorbim, ci si prin felul in care ne imbracam, prin postura pe care o adoptam, prin tonalitatea vocii, privire etc. Revenind insa la ceea ce inseamna mesajul verbal, retinem cateva dintre cele mai importante ingrediente ale brandingului personal:

1. Fii concis si clar. Oricine lucreaza cu artisti sau antreprenori, stie ca nu de putine ori comunicarea nu e punctul forte al acestora. Sponsorii sau partenerii de afaceri nu se vor lasa prea usor convinsi in fata unor argumente soptite, balbaite, rastalmacite sau, in orice caz, abia rostite. Trebuie sa putem spune in mod clar cine suntem, ce vrem, la ce lucram, ce ne inspira. Sa nu uitam ca si continutul pe care il lansam in mediul online spune ceva despre noi.

2. Fa-te vizibil. Odata alese platformele online relevante pentru ceea ce facem noi si din domeniul nostru, e bine sa ne facem remarcati. Prin ceea ce transmitem pe Facebook, YouTube, Facebook, Twitter, trebuie sa fim recunoscuti pentru ceea ce facem.

3. Impartaseste ceea ce iubesti. Gandeste-te la lucrurile cu care ai vrea sa fii asociat si la ideile pe care ai vrea sa le impartasesti si altora. Daca esti un om care creeaza, atunci arata si celorlalti munca ta. Nu te sfii sa prezinti ceea ce creezi oamenilor pe care ii admiri.

4. Nu uita sa iti actualizezi profilul. Nu vorbim de profilul de Facebook, ci de portofoliu si de profilul tau de profesionist, fie ca e cel de pe LinkedIn sau cel inclus in CV. Ceea ce e invechit sau nu iti ajuta cand vine vorba de branding personal trebuie eliminat.

Si, pe final, sa nu uitam ca brandingul personal trebuie sa ne reprezinte si trebuie sa nu se indeparteze de esenta a ceea ce suntem noi cu adevarat.
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0