Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand publicitatea traditionala trece in faza digitala...

Tags: marketing, cod qr, consumator, online, offline, publicitate

Ne aflam in faza ciudata a adolescentei mediei integrate. Exista inca o ounte greu de trecut intre comunicarea traditionala a brandului si cea digitala. Lucru ce este vizibil cu ochiul liber in felul care brandurile vorbesc cu consumatorii offline si online si in neindemanaticele call-tiaction-uri din media traditionale, dar si din cele digitale.
Un exemplu care ma face meru sa rad: codurile QR puse la metrou, in zone unde nu exista conexiune la internet. Sau cand codurile sunt atat de mici, incat temerarul acre ar vrea sa le scaneze ar trebui sa coboare pe sine, sa se apropie suficient de mult cu mobilul sau. Si, oricum, cred ca directioneaza spre varianta de desktop a site-ului. E ca si cum publicitarilor nici nu le pasa de esenta QR-ului. Este vizual, arata tech, asa ca trebuie folosit.
 
Pentru consumatori, liniile sunt blurate. Nu exista online sau offline. Consumatorii consuma toate tipurile de media. Iar clientii mai tineri nu mai fac distinctia intre conversatiile Instagram si cele reale. Toate sunt conversatii.
 
Brandurile separa insa online-ul de offline in stiluri distincte, adesea coordonate de agentii diferite. Multe agentii traditionale se incurca in campaniile digitale. Multe agentii digitale se incurca in construirea brandului.
 
Marketerii pot profita de confuzia generala si pot crea experiente care sa aiba sens pe toate platformele. Nu trebuie sa uite de punctul de vedere al consumatorului care este, din ce in ce, mai „integrat”.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0