Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce-o fi cu Apple?

Tags: apple, reclame, reclama mac, jocuri olimpice, spot mayday, steve jobs

De la Forbes la AdWeek si AdAge, pe forum, pe Twitter si Facebook toata lumea se intreaba uluita si nedumerita: ce-i cu astea?, „astea” fiind noile reclame de promovare a Apple. Mai exact, a celebrului Mac, care, pe vremuri, se lupta atat de frumos in comunicare – si nu numai – cu celebrul PC de la Microsoft. Dar asta se intampla pe vremuri, pentru ca acum noua campanie de comunicare a gigantului tech pare menita sa tulbure linistea de veci a parintelui sau Steve Jobs.
Privind prezentul prin prisma trecutului, s-ar zice ca perioada de glorie a publicitatii Apple este pe cale sa apuna. Dupa campanii memorabile precum „1984”, „Think different”, „Get a Mac” si cele pentru MacBook Air sau iPhone, noile reclame ce poarta inca cu mandrie sigla marului muscat socheaza intai prin banal, apoi prin lipsa unui umor de calitate. Creatie a TBWA, seria de trei spoturi a fost lansata in premiera  in timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra.

Tipul de la Apple nu mai este insa nici scilipitor, nici nonconformist, nici cool, cum ne obisnuise altadata, ci tinde catre monotonia si platitudinea atat de specifice PC-ului din colectia „Get a Mac”.

Este un Geniu fara de geniu, care aduce a geek cu pasiunea la vedere, a tanar uitat in fata calculatorului – si recuperat prea tarziu de acolo – stangaci in atitudine si comunicare, incapabil de replici inteligente, taioase ori amuzante. E insipid si fara vlaga, asemeni clipurilor publicitare pe care incearca sa le serveasca. Care clipuri, pe cale de consecinta, sunt banale, pline de clisee si prea comerciale pentru a fi comerciale. Asta mai ales daca ne gandim ca ele se adreseaza unui public hranit pana acum cu totul altceva.     

Nu e de mirare asadar ca noile reclame au generat mii de semne de intrebare, priviri piezise, ridicari din sprancene si incruntari de frunti. Unii au mers pana-ntracolo incat le-au catalogat, fara niciun fel de menajamente, drept reclame pentru prosti. Acum, ca veni vorba, parca nici prea destepte nu-s. Judecati si voi!

Mayday


Labor Day


Basically

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0