Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce trebuie sa stii despre vanzari in 2014

Tags: procesul de vanzare, tehnici de vanzare, oameni de afaceri, metode vanzare

Daca cineva mi-ar fi spus in urma cu cativa ani ca generatiile viitoare de antreprenori vor invata sa isi vanda produsele si serviciile citind cartile unor autori, cercetatori si consultanti care nu au vandut nici macar un produs si nu au condus nicio afacere reala in viata lor, as fi spus ca este o gluma proasta.
Cum poti primi sfaturi de la un om care nu a facut niciodata lucrurile despre care iti spune tie ca este bine sa actionezi, gandeam pe atunci.

Astazi, evident ca mi-am schimbat parerea. Blogosfera, social media si gadget-urile moderne, care iti permit sa citesti oricand si oriunde, au schimbat complet mediul de business si strategia in 2014.

Voi prezenta cateva dintre lucrurile pe care le-am observat de-a lungul timpului:

Vanzarea este un intreg maraton, nu doar o cursa


Vanzarile reprezinta un proces: unul lung, plin de capcane si dificultati, pe care trebuie sa fiti pregatiti fizic si psihic sa il parcurgi pana la capat. Cel mai indicat este sa va acordati timpul necesar pentru a realiza o fundatie solida, insa fara sa va consumati toata energia si resursele inca de la inceput, pentru ca altfel, falimentul este inevitabil.   

Oamenii de afaceri vand tot timpul

Indiferent ca urmeaza sa prezentati o noua idee investitorilor, potentialilor clienti sau ca trebuie sa tineti un discurs la un eveniment, mai mult sau mai putin, fiecare actiune reprezinta o vanzare, mai mare sau mai mica.

Oferi putin, primesti putin

Procesul de vanzare reprezinta un joc, in care fiecare contribuie cu ceva si primeste altceva la schimb. Daca il joci corect, vei oferi putin si vei primi la fel de putin. Apoi, vei repeta procesul de foarte multe ori.
 
Fa din "DA" o alegere logica si emotionala


Este important pentru fiecare antreprenor sa isi cunoasca foarte bine partenerii, clientii si investitorii, sa stie sa le asculte nevoile si mai important de atat, sa invete cum sa le influenteze dorintele.

Nu incerca sa arati cat esti de destept

Aceasta este probabil cea mai mare greseala pe care oamenii de afaceri o fac frecvent, cei mai multi doar din dorinta de a se afirma, de a construi relatii puternice, insa nu isi dau seama ca risca sa piarda astfel tot ceea ce au construit o viata intreaga.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0