Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Customer service fara employee service, marea drama a viitoarelor foste companii de top!

Tags: performanta angajati, employee service, customer service, customer service employee service

Ce inseamna sa ai o viitoare fosta companie de top? Nu are rost sa dam explicatii pentru afaceristii care s-au gandit si inca se mai gandesc si la o astfel de directie nefasta. Cu totii stim ca o afacere rezista cu stoicism pana cand se prabuseste. Si aici incepe marele potop, datoriile, problemele cu angajatii lasati pe drumuri, dezamagirea de a fi investit bani si timp intr-un proiect care trebuia sa creasca!
Si n-a crescut pentru ca nu suntem in stare sa constientizam ca anumite concepte ne guverneaza potentialul de profitabilitate in afaceri. Nu intelegem ce este employee service si nici customer service, nici ce legatura exista intre ele si nici ca ar exista vreun soi de legatura!

Si este tare dramatic sa vezi companii si firme puternice care investesc in relatia cu clientii si apoi merg in 'bucatarie', acolo unde este productia si schimba brusc placa. Si asa se intampla in cazul multor afaceri. Si este tare umilitor pentru un angajat care stie ca este copilul vitreg intr-o familie, de altfel, iubitoare, dar nu cu el.

Asa ca haideti sa constientizam ca nu exista customer service fara employee service. Daca angajati nu ar fi, nici clienti nu ar fi. Daca angajatii sunt slabi, nepregatiti, amatori, atunci si munca este de mantuiala si rezultatele sunt slabe. Asa ca avem doua optiuni clare:

- cooptam profesionisti si continuam sa investim in ei;
- cooptam amatori si ii crestem, investind in ei.

Si nu este vorba despre salarii, ci despre tehnicile prin intermediul carora vom putea sa ii facem sa fie mai buni, in avantajul principal al afacerilor noastre. Fie ca sunt seminarii si conferinte, fie ca sunt cursuri sau carti de specialitate, fie ca sunt sfaturi si indrumari, feedback continuu si nu numai, toate sunt optiuni demn de luat in considerare.

Per total, discutam despre employee service ca despre o reala necesitate pentru orice fel de afacere. Investim in angajati si avem grija de ei pentru ca ei vor avea grija de clienti care, la final, vor avea grija de afacerile noastre, prin banii infuzionati in produsele si serviciile noastre!

Si exista multi afaceristi care cred ca mai intai trebuie sa apara profiturile ca sa aiba cum sa puna in aplicare strategiile de employee service. Asa ca mizeaza pe customer service. Dar profiturile apar atunci cand angajatii muncesc la nivel maxim de performanta in mod continuu, fara stagnari si fara fluctuatii de personal.


Sa aveti succes si afaceri prospere!



sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0