Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Efectele laudei asupra angajatilor!

Tags: angajati, lauda angajati, lauda angajat, laudam angajati

Ne place sa fim laudati. Haideti sa punem cartile pe masa de joc, sa punem alaturi si pistoalele si sa ne privim in ochi asa cum trebuie. Cine nu vrea sa auda ca este un angajat bun si ca face o treaba al naibii de buna, ca este creativ, ca aduce noi idei fantastice, ca este genial?
Haideti sa vedem ce se intampla cand sefii aleg sa isi laude angajatii cu fiecare ocazie cu care acestia merita:

Eu va propun un scurt exercitiu de creativitate, ca sa mai rasara cateva idei in urma noastra, idei pe care sa le folositi in contul afacerilor voastre si pentru a va conduce departamentele cu mai multa eficienta:

Inchideti ochii, lasati-va mai adanc in scaune si amintiti-va cum va simteati cand sefii va laudau rezultatele. Cum era? Era bine, desigur, era fantastic! Erati cel mai tare om de pe planeta si nu mai puteati urmari vorbele sefilor pentru ca in capul vostru se dadea o batalie uriasa intre noi si noi idei care sa iti garanteze ca luna viitoare dai de acelasi sef fericit, uimit de ce poti face!

Sa nu ignoram faptul ca, de multe ori, angajatii nostri chiar au capacitatea sa ne uimeasca, doar ca un defect uman ne face pe toti sa vedem mai pregnant partile negative si sa uitam rapid partile pozitive.

Si acum, notati pe o foaie de hartie tot ce va trece prin minte, cu privire la prima parte a exercitiului: sentimente, planuri, actiuni samd.

Este destul de clar faptul ca angajatul, odata ce v-a castigat respectul si atentia, este o persoana care va incerca mereu sa returneze aceleasi rezultate sau rezultate mai bune! Este ceva logic, rational. Este ca un student eminent caruia ii dai un zece si maine vine cu toate lectiile de pe doua luni, invatate, din entuziasm si din mandrie, din frica sa nu isi piarda locul casigat.

Cam asa se intampla si in mediul de afaceri. Este bine sa ne invatam oamenii ca sunt buni si ca asa ii vrem. Caci daca nu sunt buni, atunci la ce ii mai tinem in firma? Oferiti-le standarde inalte si vor incerca sa se ridice deasupra lor, insa au nevoie de ajutor. Imaginati-va fiecare lauda ca fiind o treapta care le permite sa se auto-depaseasca.

sursa foto: www.sxc.hu



Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0