Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mai este continutul rege?

Tags: continutul este rege, marketing, clic, bani, digital

Multi oameni de marketing, jurnalisti si specialisti PR se folosesc, in ultima vreme, de scuza "scaderii atentiei publicului" pentru continutul pe care-l publica online si care nu este tocmai stralucit.
Trebuie sa stim ca oamenii la care vrem sa ajungem se misca fara efort in peisajul media datorita tot mai multor dispozitive care le inlesnesc aventurile online. Si, da, este din ce in ce mai dificil sa-i faci sa se concentreze pe un text mai mare decat un simplu paragraf. De aici si comparatia cu atentia unei veverite.
 
Scaderea perioadei de concentrare si comparatia cu veverita au devenit argumentele principale pentru faptul ca oamenii nu mai consuma articole lungi si nu se mai uita la clipuri de peste doua minute. Sa fie oare adevarat? Sau poate publisherii digitali nu-si doresc ca ei sa faca acest lucru?
 
Scaderea concentrarii este un simptom, nu o problema 

Zeci de studii efectuate de psihologi, neurobiologisti si specialisti in educatie conchid faptul ca Internetul este un mediu care promoveaza cititul superficial si gandirea nefocusata. Faptul ca nu ne putem concentra este un simptom al problemei ca media digitale sunt menite pentru clic repetat, sa fie consumate si partajate cat mai curand posibil. Desi toata lumea tipa “Continutul este rege”, realitatea este ca, acum, clicurile domnesc, pentru ca mai multe clicuri inseamna mai multe reclame si mai multi bani. 
 
Scopul continutului digital nu este de a produce continut bine scris, ci de a crea continut care sa fie repede partajat. Iar repede nu inseamna sa stai 10 minute pe un articol sau pe un filmulet. Fiecare secunda in plus pe care un cititor o petrece pe un articol este o secunda in minus din timpul de partajare, de cautare a unui nou articol. Da clic, consuma, disemineaza. 
 
De fapt, nici nu conteaza daca se consuma, atata vreme cat se partajeaza. Cititul nu genereaza bani. Oamenii citesc si acum articole lungi, dar natura publishing-ului digital pare sa fi inlaturat obiceiul de a crea continut care sa ia mai mult de opt secunde la lecturare. 
 
Putin nu inseamna si prost 
 
Nu spun ca, atunci cand vine vorba de continut, tot ce e mult e bun si ce e putin e rau. Daca ne gandim la mesajul pe Twitter la brand-ului Oreo, din timpul penei de curent din cadrul finalei Super Bowl, nu imi vine in minte decat DESTEPT. Dar as spune un neadevar daca as afirma ca oamenii zilelor noastre nu mai pot procesa nici un text mai mare de sapte cuvinte. 
 
sursa foto: www.sxc.hu
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0