Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Plan de social media: ce elemente obligatorii integram

Tags: dezvoltare brand, plan de social media, strategii social media, integrare social media

Exista mai multe modalitati de a face un plan de social media. Marea libertate in acest domeniu vine tocmai din faptul ca nu exista un tipar predefinit pe care sa fim nevoiti sa il aplicam de fiecare data. Chiar daca gasim astfel de recomandari, este bine sa ne bazam pe creativitate si sa luam din acele sfaturi doar elementele de care afacerea noastra ar putea beneficia.


Ideal ar fi ne stabilim un obiectiv si sa ne concentram eforturile astfel incat sa reusim sa il atingem pana la data stabilita. Fixarea unei astfel de date ne va ajuta sa ne masuram mai bine eforturile si sa ne gestionam activitatile mai eficient. Nu putem ajunge nicaieri daca nu avem nicio destinatie.

Tragem cu ochiul la competitie? Ne uitam, fireste, pentru ca putem integra anumite idei care pot functiona si in cazul nostru. Atentie insa, ne referim la personalizarea unor strategii si nu la furtul de idei. Respectam doar principiul potrivit caruia nu trebuie sa reinventam roata daca dorim sa ne eficientizam munca.


Trebuie sa mai stim ca rezultatele in social media nu vor aparea peste noapte, dar ca exista strategii pe care le putem aplica pentru a beneficia de cresteri semnificative in anumite perioade. Putem profita, de exemplu, de anumite sarbatori pentru a organiza un concurs pe Facebook sau Twitter si putem astfel creste numarul celor care transmit mai departe informatia oferita de pagina noastra.

Orice departament ar trebui sa integreze astfel de strategii pentru ca legatura dintre pagina oficiala si elementele de social media ar trebui sa fie una foarte stransa. Managerul general poate decide cat timp merita investit in social media in functie de rezultatele pe care doreste sa le obtina din directia acestui sector.

Foarte multe astfel de site-uri din social media pun deja la dispozitie rapoarte zilnice si saptamanale pe care le putem folosi pentru a analiza comportamentul celor din social media. Sa nu uitam ca e important sa analizam ce actiuni ale noastre in social media dau rezultate in loc sa ne concentram pe cresterea numarului de like-uri fara sa stim ce vrem sa facem cu acest numar de fani.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016