Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Succesul nu te pune la adapost de pericole. Atentie la neatentie!

Tags: management si marketing, succes, greseli, manager, companie, strategii

Chiar daca esti un manager de succes, poti savarsi niste erori suficient de grave incat ceea ce ai construit pana in acest moment sa se prabuseasca in intregime. Si chiar daca nu avem garantii in viata, exista lucruri pe care le putem face pentru a ne asigura ca de unele imprejurari nu vom avea niciodata parte.
Greselile despre care voi vorbi astazi se intalnesc adesea tocmai la oamenii care au cel mai mult succes. Asistam astfel la o cariera care pare sa se duca brusc la vale intr-o cadere pe care cel in cauza nu o mai poate opri.

Una dintre aceste capcane in care putem cadea e cea in care nu mai vedem realitatea asa cum este. Iar acest lucru se produce, in cele mai multe cazuri, atunci cand feedback-ul de care ne foloseam pentru a manageria o companie nu mai este cel pozitiv. Ajungem astfel sa privim lucrurile din unghiul mort fiindca cei din jur nu ne mai arata punctele slabe.

Astfel de pericole pot fi evitate sau prevenite prin mai multe situatii:

- incurajeaza-ti angajatii sa trimita feebback anonim;
- demonteaza-ti strategiile mai vechi prin comparatie cu unele noi;
- dezbate noile idei alaturi de oameni care au rolul de a-ti pune la indoiala strategiile prezentate.

Toate acestea nu vor fi piedici in ceea ce vrei sa implementezi, ci factori care te vor ajuta sa imbunatatesti orice noi strategii.

O a doua greseala e cea prin care avem incredere in modul in care am reactionat in trecut intr-o situatie anume. Suntem convinsi ca ceea ce a functionat atunci va functiona si acum, chiar daca, in realitate, lucrurile s-au schimbat. Sa nu uitam ca singurul lucru constant din lume e chiar schimbarea si ca rareori vom gasi o companie care a reusit sa se mentina la acelasi nivel de succes zece ani la rand.

In al treilea rand, gustul puterii ne poate face sa luam deciziile gresite. Chiar daca nu e intotdeauna usor sa imparti responsabilitatile odata cu puterea de decizie, trebuie stiut ca motivatia angajatilor o sa scada atunci cand vor simti ca opinia lor nu conteaza. Aceeasi atitudine ii poate face si pe investitori sa se indeparteze in momentul in care isi dau seama ca modalitatea lor de abordare a unei probleme comune ar putea sa nu fie luata in calcul.

In concluzie, neatentia la ceea ce facem dupa o mai mare perioada de timp in care ne-am bucurat de succes ne poate face sa savarsim unele greseli precum cele de mai sus. Atata vreme cat nu ne lasam insa "imbatati" de ideea ca ceea ce exista azi e garantat pe viata, vom sti sa evitam astfel de schimbari de atitudine.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0