Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trei greseli in e-mail marketing si cum sa le rezolvi

Tags: e-mail marketing, oferta vanzare, greseli newsletter, sfaturi newsletter

Tocmai ai trimis un newsletter catre cateva zeci de mii de oameni. Cu o greseala mare care s-a strecurat pe nevazute. Ce faci? Cum reactionezi si cum rezolvi situatia?


Asa cum ne sfatuieste John Murphy, specialist in e-mail marketing in cadrul Marketing Profs, e bine sa reactionam in functie de tipul erorii produse si de modul in care aceasta afecteaza situatia.

Se poate intampla, de exemplu, sa trimitem de doua ori acelasi newsletter. Din experienta, stiu ca unele erori care tin de sistem pot face ca un newsletter sa ajunga in casuta de mail a abonatului chiar si de zece ori.

In mod firesc si indreptatit, acestia iti vor trimite e-mailuri in care isi vor exprima mai mult decat vehement nemultumirea. Cum rezolvi situatia si cum impaci abonatii care au fost atat de "norocosi" incat sa primeasca zece newslettere identice in aceeasi zi?

In niciun caz nu le vom trimite un al unsprezecelea e-mail in care sa ne cerem scuze pentru eroarea produsa. Vom include insa in newsletterul din editia sau ziua urmatoare scuze sincere prin care sa indicam faptul ca sub nicio forma nu am vrut sa trimitem e-mailul ca spam, ci ca aceasta a fost o eroare care a tinut de sistem si ca situatia s-a remediat.

O greseala de tastare nu necesita o astfel de remediere, mai ales ca nimeni nu se va supara sau nu va fi atat de deranjat de faptul ca, intr-o editie, ai inversat doua litere sau ai uitat sa schimbi un titlu din editia trecuta. Trebuie insa mentionat ca, in cazul in care astfel de greseli se repeta, cu siguranta va creste si numarul dezabonarilor.

In momentul in care am gresit datele dintr-o oferta de vanzare, va trebui sa trimitem imediat un e-mail care sa contina o rectificare a mesajului anterior si prin care sa indicam cat mai clar unde s-a produs greseala. In mod contrar, riscam sa ne trezim a doua zi cu o multime de clienti care vor ca oferta sa corespunda celei din newsletter si nu celei din pagina de vanzare sau din site chiar daca, in mod evident, greseala era cea din newsletter.

Morala, ne spune Murphy, e ca aceste erori vor avea loc din cand in cand, dar ca diferenta dintre dezastru si salvare o face doar modul in care gestionam astfel de situatii.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016